اسکان نوروزی حدود ۵۳ هزار مسافر در تفرجگاه‌های قم

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم گفت: از ۲۵ اسفند گذشته تا ۷ فرودین ماه حدود ۵۳ هزار نفر در بوستان‌ها، اماکن مسقف، استراحتگاه‌ها و کمپینگ‌های مسافری اسکان یافتند.

 پیام جوادیان با اشاره به خدمات شکل‌گرفته از روز‌های پایانی سال تا ایام نوروز اظهار کرد: کمیته اسکان امسال به شیوه متفاوت‌تری کار خود را دنبال کرد و در قالب ستاد سیما و منظر فضای سبز شهری و کمیته اسکان که تلفیقی از خود کمیته زیباسازی و کمیته اسکان بوده، اقدامات شایسته‌ای در سطح شهر شکل گرفت.

رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت خدمات شبانه‌روزی اتخاذ شد، اذعان کرد: در کمیته اسکان، بوستان مهدی و هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا (ع) در منطقه ۲، بوستان‌های فدک در منطقه ۳، بوستان نیایش در منطقه ۵ و بوستان غدیر در منطقه ۸ برای حضور زائران و مسافران آماده‌سازی شد.

او افزود: بازدید‌هایی را در ارزیابی وضعیت رفاهی و فرهنگی بوستان‌ها و مسائل ایمنی مانند تابلو‌های برق و آب و فاضلاب و خطراتی که ممکن است مسافران را تهدید کند موردبررسی و رفع گردید و به لحاظ امنیتی، هماهنگی‌هایی صورت گرفت و با کارشناسان مربوطه رایزنی شد تا با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم.

به گفته رئیس کمیته اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۷ فرودین ماه امسال حدود ۵۳ هزار نفر در بوستان‌ها و اماکن مسقف و استراحتگاه‌ها و کمپینگ‌های مسافری اسکان یافتند.

جوادیان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی‌های اداره کل ورزش و جوانان، ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی مانند مجموعه ورزشی‌های شهید حیدریان، شهید رضائیان و سالن ورزشی ظهور و شهید طاهریان و مهدیه اصفهانی‌ها این آمادگی را داشتند تا در زمان بارندگی و برودت هوا اقدام به استقرار چادر کنند.

او اضافه کرد: با هماهنگی لازم، تیم‌های فضای سبز، کمیته ایمنی و آتش‌نشانی و کمیته انتظامی حضور داشته و مشکلی نداشتیم و هیچ‌گونه گازگرفتگی و مشکل ایمنی در استراحت گاه‌ها گزارش نشد و در تلاش هستیم تا پایان نوروز نیز چنین هماهنگی‌های در پیشگیری از حوادث صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار