جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد

کاهش تصادفات و پیشگیری از سرقت مستلزم همراهی مردم با پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: کاهش تصادفات و پیشگیری از وقوع سرقت به ویژه در ایام نوروز مستلزم همراهی مردم با پلیس است.

سرهنگ حسین نجفی جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: دو وظیفه اصلی پلیس بویژه در ایام نوروز پیشگیری از تصادفات و سرقت می‌باشد و پلیس تمام توان و امکانات خود را جهت این دو رسالت اصلی بکار خواهد گرفت.

وی افزود: مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها و نهاد‌های متولی برای کاهش تصادفات و پیشگیری از سرقت در همه ایام خصوصا تعطیلات نوروز باید با جدیدت پیگیری و دنبال شود و باید کمک کرد تا مردم در آرامش خاطر باشند.

وی اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی مردم برای تامین امنیت و آرامش آنان در سطح جامعه همواره در دستور کار پلیس است و پلیس نیز برای پیشبرد این اهداف از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط دوسویه و مستمر پلیس با مردم، گره‌گشای بسیاری از مشکلات، معضلات و آسیب‌های اجتماعی و ترافیکی است.

وی با اشاره به اینکه اولین اشتباه حین رانندگی آخرین اشتباه است و می‌تواند آسیب‌ها و تلفات جبران ناپذیری را به بار آورد، مطرح کرد: صبر و حوصله هنگام رانندگی، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، پایبندی به قوانین و مقررات رانندگی و همکاری با مأموران پلیس راه از اصول مهم یک رانندگی ایمن است که باید فرهنگ آن درجامعه بسط و گسترش یابد.

در ادامه جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پیشگیری و مقابله با سرقت در همه ایام در دستور کار جدی پلیس ایلام است افزود: این موضوع در تعطیلات نوروزی از اهمیت دو چندانی برخوردار است از این رو همه تلاش و تمهیدات خود را بکار بسته ایم تا بطور جد با این پدیده شوم مقابله و آمار وقوع را کاهش و کشفیات را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: همکاری مداوم دستگاه قضایی نقش مؤثری در راستای کنترل مجرمان سابقه دار و کاهش جرائم بویژه سرقت‌ها دارد از این رو کنترل جرائم و ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان و تقویت احساس امنیت مطلوب در جامعه، از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف پلیس می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.