۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بستری هستند

دبیر قرارگاه مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۴۲ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۱ بیمار مربوط به شهر ارومیه است.

سیدجلیل موسوی دبیر قرارگاه مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، پنج نفر مربوط به ارومیه و یک نفر هم مربوط به میاندوآب است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر علاوه بر ارومیه، هفت بیمار در خوی و یک بیمار در هر یک از شهرستان‌های چالدران، سلماس، مهاباد و میاندوآب بستری بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هر ۴۲ بیمار کرونایی در آی سی یو بستری هستند، ادامه داد: ۱۷ بیمار از این تعداد نیز در حال تنفس از طریق دستگاه ونتیلاتور بوده و وضعیت مساعدی ندارند.

موسوی با اشاره به اینکه چایپاره تنها شهرستان نارنجی کرونایی در آذربایجان غربی است، اظهار کرد: همچنین ۶ شهرستان ارومیه، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، چالدران و خوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و دیگر شهرستان‌های در وضعیت آبی هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هفت هزار و ۷۵۹ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، گفت: خوشبختانه روز گذشته هیچ فوتی ثبت نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.