در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

‍ آمادگی ۱۵۲ بوستان برای حضور شهروندان در روز طبیعت

۱۵۲ بوستان فرامنطقه ای، منطقه‌ای و محلی باب الرضای تهران آماده پذیرش شهروندان و مسافران نوروزی در سیزده بدر و روز طبیعت است.

محمد شیری شهردار ۱۵ منطقه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بوستان‌های واقع در نواحی هفتگانه منطقه با اقدامات خدمات شهری و فضای سبز آراسته شده و مهیای حضور شهروندان در ایام نوروز و به ویژه روز طبیعت است.

او در ادامه با اشاره به وجود پنج بوستان بزرگ و فرامنطقه‌ای در این منطقه خاطر نشان کرد: بوستان‌های آزادگان، نرجس خاتون، فدائیان اسلام، خلیج فارس (پامچال) و توسکا به دلیل وسعت زیاد و امکانات موجود؛ همه ساله پذیرای شهروندان بسیاری بوده و امسال نیز پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم با استقرار نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس در این بوستان‌ها اندیشیده شده تا شهروندان بتوانند روز طبیعت را به سلامت و با ایمنی کامل در این بوستان‌ها سپری کنند.

شهردار منطقه در ادامه افزود: با هدف رفاه حال شهروندان تانکر‌های آب شرب نیز در این بوستان‌ها مستقر شده است.

شیری در ادامه با اشاره به برگزاری جشن بزرگ " دهکده بهار ایران" در بوستان آزادگان خاطر نشان کرد: این برنامه در روز سیزده فروردین ماه نیز به صورت ویژه‌تر و با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی پذیرای شهروندان حاضر در این بوستان خواهد بود.

به گفته وی در این پردیس با برپایی استیج برنامه‌های شاد و محتوایی شامل آیین‌ها و سنت‌های اسلامی و ایرانی برای حاضرین اجرا می‌شود و ۴۰ غرفه ورزشی، بازی و سرگرمی، توانمندسازی بانوان، عفاف و حجاب، رادیو، گریم کودکان و ... نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال خواهد بود تا شهروندان شب خاطره انگیزی را در این بوستان سپری کنند.

ساعت فعالیت بوستان های تهران در روز طبیعت

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۶۰ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و جنگلی آماده پذیرایی از شهروندان در روز طبیعت هستند.

وی افزود: این بوستان‌ها در روز طبیعت تا ساعت ۲۳ پذیرای شهروندان تهرانی هستند و همشهریان و روزه‌داران می‌توانند در روز طبیعت، روزه خود را در بوستان‌ها افطار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار