فرماندار همدان:

طرح زوج و فرد خودرو در همدان از ۱۵ فروردین دوباره اجرا می‌شود

فرماندار همدان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها در این شهر ضمن بررسی، بازنگری و اصلاح جزئی از ۱۵ فروردین دوباره اجرا می شود.

مسلم مخفی در شورای ترافیک شهرستان همدان افزود: هدف از اجرای طرح زوج و فرد مدیریت سفرهای درون شهری و کاهش ترافیک است که طبیعتا با اعمال محدودیت همراه است و به جز خودروهای اداری و امدادی هیچ‌گونه مجوز تردد و استثنایی در این طرح مد نظر نیست.

طرح زوج و فرد خودرو ها اسفند ماه برای کاهش ترافیک مرکز شهر همدان اجرا شد و در ابتدای نوروز این طرح متوقف شد.

او با اشاره به ضرورت تقویت سامانه های الکترونیک و کاهش مواجهه مستقیم پلیس با مردم و نصب تابلوهای مشخص و دوربین های نظارتی در ورودی معابر طرح زوج فرد، تاکید کرد: ضمن تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی لازم است خطوط اتوبوسرانی با تمرکززدایی از میدان امام(ره) ساماندهی و با تعریف مسیر ویژه در تردد ناوگان حمل و نقل عمومی تسهیل شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان همدان بیان کرد: تردد موتورسیکلت در پیاده راه های همدان هیچ توجیهی ندارد و با اعتراض شهروندان در این زمینه مواجه هستیم که شهرداری باید نسبت به اتخاذ تدابیر مقتضی اقدام کند.

 فرماندار همدان افزود: به منظور رفع موانع ثبت جهانی هگمتانه، با ملاحظه ترددها و تامین دسترسی های مورد نیاز، محدوده انتهای خیابان اکباتان برابر مصوبات شورای ترافیک استان و طرح جامع ساماندهی شود.

مخفی  از وضعیت پل های مکانیزه عابر پیاده در همدان ابراز تاسف کرد و گفت: پل های عابر پیاده ای که با صرف اعتبارات قابل توجه برای رفاه حال شهروندان راه اندازی شده، ضمن خرابی و سرقت تاسیسات به بدترین شکل ممکن غیرقابل استفاده و مسدود شده است که شایسته شهر همدان نیست و انتظار می رود شهرداری این مشکل را سریع‌تر برطرف کند.

فرماندار همدان از افزایش شش درصدی تردد و کاهش ۶۰ درصدی تصادفات نوروزی در همدان همزمان با اجرای طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه تاکنون خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
رتبه یک تصمیمات نامربوط و تصمیم گیرندگان پول دوست و بی سواد در دنیا رو داریم. خلاصه طرح: چون تردد زیاده پس تردد نکنید.اگه پول بدید میتونید تردد کنید!! شرمتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۰:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
بستن 4 راه بابک به سمت بیمارستان بعثت گره ترافیکی در دروسط بلوار ایجاد میکند هم مصرف سوخت هم اتلاف وقت وهم گره ترافیکی در بالاتر از 4 راه ایجاد میکند .و هم ممکن است مجروحی داخل آمبولانس وقت طلایی احیا را از دست بدهد و تلف شود در درگاه خدا تصمیم گیرنده مسئول خواهد بود
آخرین اخبار