مادر شهید رضا‌زاده: شهادت دانیال تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود

مادر شهید مدافع امنیت در مشهد گفت: شهادت دانیال هرچند برای من، تلخ‌ترین اتفاق زندگی ام بود، اما خوشحالم، چون پسرم به آرزویش رسید.

عصر روز ۲۶ آبان ۱۴۰۱ بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرعاملی مشهد با سلاح سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله کرد و حسین زینال‌ زاده را با چند ضربه متوالی چاقو به سر، گردن، بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند. پس از گذشت حدود پنج ماه از شهادت مدافعان امنیت در مشهد، مادر شهید دانیال رضازاده همچنان نمی تواند به راحتی آن روزها به یاد بیاورد.


بیشتربخوانید


این مادر شهید اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ شروع خیلی خوبی داشتیم. دانیال، تازه ازدواج کرده بود و خانواده دونفره ما به یک خانواده سه نفره و شاد تبدیل شده بود.

وی افزود: اوایل ۱۴۰۱ به خاطر شور و شوق دانیال خیلی خوشحال بودم. مدتی بعد به کربلا رفتم و روزها و ماه های بسیار شیرینی داشتیم. اما از وقتی از کربلا برگشتم اغتشاشات شروع شد و همه چیز تغییر کرد.

در سفرم به کربلا برای شهادتش دعا کردم

این مادر شهید مدافع امنیت در مشهد در ادامه خاطراتش گفت: از زمانی که اغتشاشات شروع شد خیلی نمی توانستم پسرم را ببینم. او تا بعد از ظهر در محل کارش بود و بعد هم به صورت داوطلبانه برای تامین امنیت محله به خیابان می رفت و دیروقت به خانه می آمد. او تازه ازدواج کرده بود و بعضی اوقات تا یکی دو روز همدیگر را نمی دیدیم و من هم دائما نگران و دلواپس بودم. هربار او را می دیدم تاکید می کردم که تو تازه داماد هستی و مراقب خودت باش.

وی ادامه داد:  این شرایط ادامه داشت تا روز ۲۶ آبان که دانیال از سرکار به سمت خانه می آمد. من یک ساعت قبلش با او تماس گرفتم و گفتم که برایت ناهار آماده کرده ام و به خانه بیا. او هم قبول کرد اما نیامد و من همچنان منتظر آمدنش هستم.

این مادر شهید مدافع امنیت در مشهد بعد از مرور خاطراتش گفت: شهادت دانیال هرچند برای من، تلخ ترین اتفاق زندگی ام بود اما خوشحالم! چون پسرم به آزویش رسید. همان طور که من در سفرم به کربلا در اولین ماه های ۱۴۰۱ برایش دعا کردم و حاجتش را خواستم. خوشحالم که او عاقبت بخیر شد و برای عاقبت بخیری کشورش شهید شد.

مادر شهیددانیال رضازاده ادامه داد: امسال در لحظه تحویل سال، دانیال کنارم نبود. او معمولا در ایام عید نوروز برای سال تحویل به بهشت رضا و سر خاک شهدا می رفت. امسال هم من به نیابت او به بهشت رضا رفتم و سر مزارش نشستم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
برای هدایت بچه منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
رحمت خدا بر شهیدان