استاندار همدان پیشنهاد کرد

ایجاد شهرک پزشکان راهی برای ارائه خدمات بهتر درمانی به مردم

استاندار همدان گفت:با ایجاد شهرک پزشکان علاوه بر تمرکز زدایی از پیاده راه بوعلی و ساماندهی وضعیت این نقطه مهم شهری، خدمات درمانی هم به مردم بهتر ارائه خواهد شد.

علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار نوروزی با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: به منظور تمرکز زدایی از پیاده‌ راه بوعلی و دسترسی مناسب‌ مردم به پزشکان می توان شهرک پزشکان را در مجاورت بیمارستان هزار تختخوابی ساخت و کلینیک‌های متنوعی برای انواع خدمات حوزه سلامت فراهم آرود.

او  اظهارداشت: پیشگیری، درمان، واکسیناسیون و پایش و نظارت‌های بهداشتی مهم‌ترین محورهای عملکرد دانشگاه در سال گذشته بود که به همت مسئولان به شایستگی به سر منزل مقصود رسید.

استاندار همدان بر ضرورت گردش نیرو در سیستم، جابه جایی اعضای هیات علمی توانمند متناسب با نیاز روز دانشگاه تاکید و عنوان کرد: تقویت بنیه علمی دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون پارک علم و فناوری، باید پیگیری شود.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: شکل گیری زون دارویی (مجموعه‌های واحد تولید و عرضه دارو) مورد تاکید است که این رویکرد اکنون در شهرستان تویسرکان آغاز شده است.

او  ادامه داد: همچنین با توجه به ظرفیت کشت داروهای گیاهی در نهاوند، تولید و عرضه داروهای مورد نیاز استان و کشور توسط این شهرستان را باید مورد توجه قرار داد.

استاندار همدان اظهارداشت: شهرستان های نهاوند و تویسرکان می توانند به قطب دارویی منطقه نیز تبدیل شوند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار