نخست وزیر اسپانیا: آسیایی‌ها بازار خود را به روی کشور‌های غربی باز کنید

نخست وزیر اسپانیا که در سفر چین به سر می‌برد خواستار باز شدن بازار‌های آسیایی به روی کشور‌های غربی شد.

نخست وزیر اسپانیا با درخواست از کشور‌های آسیایی مبنی بر گشودن بازار‌های خود به روی شرکت‌های غربی، گفت: «رشد تجارت دوجانبه مستلزم تعیین چارچوبی قانونی است تا امکان رقابت عادلانه را برای شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم کند.»

به گزارش المیادین، «پدرو سانچز» در سخنانی در یک مجمع اقتصادی در چین گفت: «دلیلی وجود ندارد که اروپا و چین در مقابل هم قرار بگیرند و توسل به حمایت گرایی نمودی از بازگشت به گذشته است. بازار‌های اروپایی مانند اسپانیا به روی شرکت‌های چینی باز است و انتظار دارد چین رفتار مشابه داشته باشد.»

گفتنی است رهبران اتحادیه اروپا به دنبال حذف محدودیت‌های کشور‌هایی که از فناوری سبز حمایت می‌کنند هستند تا بتوانند با آمریکا و چین رقابت کنند.

اروپا آرزو دارد که شرکت‌هایش در بخش‌هایی مانند تولید پنل‌های انرژی خورشیدی، ساخت تیغه‌های آسیاب‌های بادی، و تولید باتری‌های خودرو که سهم بازار آن‌ها بیش از ۵۰ درصد از کارخانه‌های چینی است، تثبیت کنند.

وی با اشاره به همکاری شرکت های مهندسی و انرژی چین و اسپانیا در آمریکای لاتین، افزود: همکاری ممکن است به نفع هر دو طرف باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کسی حرفی نزد شما اروپاییها دنبال آمریکا راه افتادید و لوس شدید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۶:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
غرب در حال جنگ با شرق است. دشمن را راهی در میان دوستان نیست. کمک به غرب کمک به ناتو است. کمک به ناتو کمک به داعش است. بازار؟ انبارهای ما را خالی کنید تا ما را به زانو در آورید؟ اسپانیا 522 سال پیش با باروت تازه اختراع شده چینی 115/000/000 بومی بی دفاع را کشتار دستجمعی کرد و امریکا را زایید. و فلسطین را به یهودیان واگذار کرد. اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود.
Netherlands
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
باز کردن بازارا باید سود مساوی برا دو طرف داشته باشه نه فقط برا یه طرف
آخرین اخبار