مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران:

ورود خودرو به سواحل مازندران ممنوع شد

رجبی با اعلام اینکه از ورود خودرو به سواحل مازندران جلوگیری شده است، گفت: تمام راه‌های ورودی به ساحل به روی خودروها بسته شد.

علی رجبی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران امروز با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران درباره ساماندهی طرح دریا از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر در استان، اظهارکرد: برای استقرار چند نیروی نجات غریق در هر شهرستان با فرمانداران و هیئت نجات غریق مازندران هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفت.

وی به استقرار اورژانس و هلال احمر در ورودی ۱۵ شهرستان به ویژه ۸ شهر مهم استان اشاره کرد و گفت: تمام سواحل استان برای میزبانی میهمانان نوروزی پاکسازی شد.

این مسئول به ساماندهی قایق‌ها و جت‌اسکی برای تفریحات دریایی گردشگران و مسافران اشاره کرد و افزود: از اجرای طرح خدمات سفر نوروزی تا کنون هیچ مورد غرق شدگی صورت نگرفته است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خوب چند قدم پیاده روی کنند. چه معنی داره ماشین رو ببری تو آب؟ همینجوریشم فرهنگ و شعور بالای ملت پدر دریا و ساحل رو درآورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خب هوا سرد بود طبیعتاً کسی وارد آب سرد نمیشه دوست باهوش و وقتی هم که کسی وارد آب نشه پس غرق نمیشه؛تیریپ مسئولانه میگیری که همه بگن دمش گرم به خاطر تدابیر مهندس علی رجبی کسی غرق نشد خب دو ماه دیگه که هوا گرم شد هم آمارتو ارائه کن
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۰۴:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هدفت از این کار چی بوده چه نتیجه ای می خواهی بگیری تا حالا خانواده های زیادی با ماشین کنار دریا دور هم لذت می‌بردند و تفریح میکردن حالا میخواهید از خودرو های مردم نفری 20 هزار تومان هزینه بابت حق پارکینگ بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
پر ماشینه تو سواحل