فراهم شدن شب طبیعت در بوستان‌های مشهد جهت آیین سیزده بدر

به جهت تقارن ماه رمضان و آیین باستانی روز سیزده نوروز، شهرداری مشهد برای رفاه حال شهروندان و روزه‌داران شرایط استفاده از بوستان‌های سطح شهر در شب سیزده فروردین را فراهم کرده است.

علی نجفی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: باتوجه به پیش‌بینی حضور گسترده شهروندان برای گذران اوقات فراغت در طبیعت و بوستان های شهری، شرایط ارائه خدمات به شهروندان و میزبانی از آنان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه، از افطار تا سحر در بوستان های شهری فراهم شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت حفظ ایمنی شهروندان در این ایام، نیروهای آتش نشانی از ساعت ۱۶ روز ۱۲ فروردین تا ساعت ۴:۳۰  بامداد روز ۱۴ فرودین به صورت مستمر و آماده باش در نقاط پر تردد حضوری فعال خواهند داشت.

نجفی گفت: در این بازه زمانی، پیش بینی های لازم  برای تامین روزانه آب آشامیدنی مورد نیاز شهروندان به صورت استقرار ۲۰ خودروی تامین آب معدنی و استقرار روزانه ۲۶ تانکر آب غیر شرب نیز  در بازه زمانی افطار تا سحر، شده است.

وی بیان کرد: در این ایام سرویس های بهداشتی بوستان ها به طور کامل فعال است و باتوجه به شناسایی مکان های پرخطر و حادثه خیز، از حضور شهروندان در این نقاط ممانعت به عمل خواهد آمد.

در این ایام استقرار و نصب چادر در سطح بوستان ها و سطح شهر و نیز ورود خودرو به اراضی کمربند سبز جنوبی، کمربند سبز شمالی و اراضی کمپوست مجاور آرامگاه خواجه اباصلت نیز ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.