سمنان؛ دارای رتبه‌های برتر کشور در رشد اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: استان سمنان بر اساس گزارش‌های اعلامی در بحث رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۱ رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان اظهار کرد: استان سمنان بر اساس گزارش‌های اعلامی در بحث رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۱ رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به شعار سال اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم، رشد تولید» گفت: تحقق رشد تولید و مهار تورم در سال جاری امری ضروری و نیازمند تدابیر ویژه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برقراری تعادل بین دو امر رونق و رشد تولید و مهار تورم، راهکار‌های مشخصی داشته که نیاز به تلاش مضاعف دارد.

صادقی افزود: در سال جدید با توجه به ظرفیت‌های موجود، از طریق راهکار‌های بومی و به دور از شعار و با اقدامات عملیاتی در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌داریم.

وی گفت: استان سمنان در بحث‌های اقتصادی، رشد اقتصادی، شرکت‌های دانش‌بنیان، رونق تولید و سایر مباحث از این دست اقدامات ارزشمندی داشته و موفقیت‌های مطلوبی را تاکنون کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان درباره قیمت گوشت قرمز و مرغ در این استان نیز گفت: قیمت گوشت قرمز در استان نسبت به سایر استان‌ها در میانگین کمتری قرار دارد.

صادقی گفت: باید تمهیدات لازم برای هدف‌گذاری تأمین و افزایش ذخیره مرغ منجمد در استان سمنان اتخاذ شود.

برچسب ها: رشد تولید ، مهار تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار