وزارت خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه درباره حملات رژیم صهیونیستی در خاک این کشور می‌گوید این رژیم در هماهنگی با سایر گروه‌های تروریستی در منطقه عمل می‌کند.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در خاک این کشور اعلام کرد: «اسرائیل با هماهنگی گروه‌های تروریستی در منطقه دانا در ادلب دست به تجاوز جدیدی زد».

به گزارش المسیره، وزارت خارجه سوریه در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: «این حملات مکرر نشان دهنده هماهنگی نزدیک بین تروریست‌های اسرائیل و دیگر گروه‌های تروریستی است. دمشق برای دستیابی به خواست مردم سوریه و برای پیروزی آماده مقابله با چالش‌ها و تجاوزات است».

گفتنی است، بامداد پنجشنبه، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی تعدادی موشک را به سمت مواضع ارتش سوریه در جنوب دمشق شلیک کردند. خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از یک مقام نظامی سوری اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش با موشک‌های مهاجم مقابله و بیشتر آن‌ها را منهدم کرده است.

با این حال حمله مذکور سبب زخمی شدن دو نفر شد و خسارات مادی نیز بر جای گذاشت.

این دومین حمله رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته به خاک سوریه بود. منابع خبری بامداد چهارشنبه گذشته نیز از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب در شمال سوریه خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار