پیام‌های تسلیت امیرعبداللهیان در پی درگذشت حجت الاسلام سید صادق حکیم و نوه امام موسی صدر

وزیر امور خارجه کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت الاسلام سید صادق حکیم و مرحومه بتول فیروزان، نوه امام موسی صدر را تسلیت گفت.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید صادق حکیم فرزند شهید والا مقام آیت الله العظمی سید محمد باقر حکیم را به حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر حکیم برادر آن مرحوم و همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم تسلیت گفت. امیرعبداللهیان درگذشت مرحومه بتول فیروزان، نوه امام موسی صدر را هم به خانواده‌های فیروزان و صدر تسلیت گفت.

متن پیام‌های وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حیدر الحکیم حفظه الله تعالی

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

رحلت اندوهبار اخوی ارجمندتان، عالم ربانی و فاضل حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید صادق حکیم فرزند شهید والامقام آیت الله العظمی سید محمد باقر حکیم که همواره عمر با برکت خویش را در راه اهداف والای ابوی شهیدتان و اعتلای ارزش‌های بلند و متعالی اسلام به کار گرفت، موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

ایشان شخصیتی مجاهد، مبارز و تاثیرگذار بود و خدمات ماندگار و ارزشمندی را در خدمت به مردم شریف کشور همسایه، برادر و مسلمان عراق از خویش بر جای گذاشت.

این ضایعه تأثر برانگیز را به جنابعالی و حوزه‌های علمیه و بیت معظم و معزز شهید حکیم، خاندان علم و فداکاری و مجاهدت تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان و رحیم در ماه رحمت الهی برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی و همنشینی با رسول الله الاعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (علیهم السلام) و صدیقین و شهداء و صالحان و برای جنابعالی و بیت محترم و معزز حکیم، کلیه بازماندگان، دوستداران و علاقمندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

حسین امیر عبداللهیان
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

صادق حکیم

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید عمار حکیم حفظه الله تعالی

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدصادق حکیم فرزند برومند شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم رضوان‌الله علیهما، شهید مجاهد محراب و بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی عراق را به جنابعالی، خانواده مکرم و معزز حکیم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند رحمان و رحیم شکیبایی و صبر و سلوان خواستارم.

از خداوند منان در ماه مبارک رمضان که مملو از رحمت واسعه الهی است، برای روح آن مرحوم که سال‌های مشقت بار مبارزه و جهاد را در کنار ابوی شهیدشان حضرت آیت الله حکیم با بردباری و مجاهدت و خدمت به مردم شریف عراق سپری کرد، رحمت و رضوان طیبه الهی مسالت می‌نمایم.

حسین امیر عبداللهیان
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

حسین امیر عبداللهیان با انتشار پیامی در گذشت مرحومه بتول فیروزان، نوه امام موسی صدر را به خانواده‌های فیروزان و صدر تسلیت گفت.

متن پیام وزیر امور خارجه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در آدینه نهمین روز ماه مبارک رمضان، نویسنده و پژوهشگر توانا، سرکار خانم بتول فیروزان، نوه امام موسی صدر، به دیار باقی شتافت.

بتول فیروزان
ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و معزز فیروزان و صدر، از خداوند منان برای روح آن درگذشته، رحمت و آرامش واسعه مسالت می‌نمایم.

یازدهم فروردین ۱۴۰۲
حسین امیرعبداللهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار