ثبت سه فقره شکایت گردشگران نوروزی در چهارمحال و بختیاری

رییس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: سه فقره شکایت از سوی گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان ثبت و دریافت شده است که هم‌اکنون در مرحله رسیدگی قرار دارد.

جواد عبداللهی اضافه کرد: از ۱۵ اسفندماه پارسال تا یازدهم فروردین‌ماه امسال ۱۸۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری زیرمجموعه این اداره‌کل انجام شد که این بازدید‌ها از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

وی افزود: برای نظارت‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری ۱۱ گروه مشترک با عضویت نمایندگانی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اماکن عمومی، بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی استان تشکیل و فعال شد.


بیشتر بخوانید


عبداللهی تصریح کرد: به‌دنبال بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۶ فقره تشویق و ۳۰ فقره تذکر برای فعالان این حوزه صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیامک رحیمی
۱۳:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر . در شهر کرد بلوار معلم ابوذر ۲۱ کوچه ۱۳ پلاک ۶ واحدی موجوده بنام فتاحی و با سواستفاده از نام گردشگری چهار محال بختیاری و لیست قیمتهای رسمی آن اداره و مجوز جعلی همچنین نصب بنر در شطح شهر اقدام به مسافر گیری میکند .که متاسفانه هیچ یک از شرایط ومقررات مندرج در همان لیست جعلی بنام اداره گردشگری را رعایت نمیکند و خصوصا از نظر نظافت در حد افتضاح است .لطفا خواهشا رسیدگی بفرمایید . رحیمی هستم مسافر نوروز 1402
آخرین اخبار