استاندار همدان:

نگاه توسعه‌ای به استان و شهر‌ها و روستا‌های آن همه‌جانبه و عدالت‌محور است

استاندار همدان گفت: رویکرد دولت سیزدهم در استان، توسعه شهر‌ها و روستا‌ها است.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در استان همدان، حمایت و توسعه تمامی شهر‌ها و روستا‌ها است و در این راستا اقدامات خوبی در این استان انجام شده است.

او روز جمعه در دیدار با نماینده مردم ملایر در مجلس، شهردار و اعضای شورای اسلامی ازندریان و خیران نیک‌اندیش این شهر اظهار داشت: نگاه توسعه‌ای به استان و شهر‌ها و روستا‌های آن همه‌جانبه و عدالت‌محور است.

قاسمی فرزاد با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان همدان، فزود: تخصیص بیش ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم به استان همدان، موجب شد گره‌های کور و کهنه بازگشایی شود.

استاندار همدان همچنین همراهی نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی را در راستای سیاست‌های کلان ملی، استانی و شهرستانی قابل‌تقدیر خواند و بیان کرد: شهر ازندریان از دیرباز دارای پویایی و تحرک رو به رشد بوده است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ۱/۵ میلیارد تومان از اعتبارات زمین چمن مصنوعی ازندریان تخصیص داده شده و مابقی آن نیز پیگیری می‌شود.

او گفت: کارخانه‌های فعال در حوزه جغرافیایی ازندریان، باید به فیلتراسیون مجهز شوند.

استاندار همدان تاکید کرد: برای قنوات استان همدان، اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که از طریق جهادکشاورزی تخصیص داده خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: تخصیص حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته، موجب تحول در شهر‌ها و روستا‌های استان شده است.

به گفته او در تمام روستا‌های استان همدان حداقل یک پروژه عمرانی فعال است و برخی روستا‌ها پنج پروژه در حال اجرا دارند.

در این دیدار حجت‌الاسلام "احد آزادی‌خواه" از پیگیری مسائل استان توسط استاندار همدان، حتی در روز‌های تعطیل اداری قدردانی کرد و گفت: این روحیه تلاش و خستگی‌ناپذیری استاندار همدان قابل تقدیر است.

شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده و دارای ۶ شهر ملایر، ازندریان، زنگنه، سامن، جوکار و اسلامشهر آق‌گل است.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.