استاندار سیستان و بلوچستان:

عادت به روزمرگی در انجام امور؛ سبب توقف در کار‌ها می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عادت به روز مرگی در انجام امور؛ سبب توقف در کار‌ها می‌شود و باید با کار جهادی وتلاش شبانه روزی و استفاده از توان معتمدین و اقشار مختلف مردم در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها قدم برداریم.

  روابط عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان لاشار با بیان اینکه موضوع آب، مسئله مهم و از اولویت‌های اصلی این شهرستان است، اظهار داشت: این موضوع توسط مسئولین با جدیت درحال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ذخایر آبی و کشت محصولات باغی این شهرستان افزود: اقدامات لازم در زمینه ذخایر آبی و رسیدگی به کشاورزی این شهرستان باید صورت بگیرد و در این زمینه متخصصان و کارشناسان جهت بررسی دقیق وضعیت آب‌های زیر زمینی اعزام خواهند شد.

وی در ادمه بیان داشت: وضعیت جاده‌ها در حال پیگیری است و بخش مربوط به ورزش و جوانان و مخابرات شهرستان نیز باید مورد پیگیری قرار بگیرند.

رییس شورای آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه نباید بین مدارس روستایی و شهری از لحاظ امکانات تفاوتی وجود داشته باشد، افزود: بحث آموزش و پرورش بسیار مهم است و نیاز به توجه ویژه دارد.

استاندار تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش استان در زمینه توجه ویژه به مدارس روستایی مباحثی مطرح گردید و اعتبارات لازم در این زمینه نیز پیش بینی و مشخص گردیده است.

محمد کرمی در ادامه بر ضرورت جذاب سازی محیط روستا‌ها تاکید کرد و گفت: باید تجهیزات و امکانات روستا‌ها تقویت شود.

وی بیان داشت: لازم است؛ از کمترین امکانات بیشترین استفاده را کرد بنابراین برنامه ریزی جهت احداث باغ شهر در شهرستان‌های کوچک استان صورت پذیرد.

استاندار در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید با اراده قوی، برنامه ریزی و کار میدانی برای انجام امور اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: ما در زمینه صدور مجوز و ایجاد مرغداری‌ها مشکلی برای تامین آب و زمین نداریم.

کرمی گفت: باید در راستای توانمندسازی مردم اقدام کنیم و فرمانداران نیز باید عملکرد دستگاه‌های اجرایی را رصد و پیگیری نمایند.

وی در زمینه ایجاد تحول اقتصادی تصریح کرد: اگر مردم وارد حوزه سرمایه‌گذاری در عرصه تولید شوند به موفقیت دست می‌یابیم و مسئولان نیز باید در این راستا تسهیلات را برای مردم آماده کنند.

استاندار با اشاره به مبانی نظری و دستورات اسلام بیان داشت: آموزش و پرورش در سرنوشت کودکان و محصلان بسیار تاثیرگذار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار