توقیف خودرو‌های دارای تخلفات حادثه ساز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان از توقیف خودرو‌های دارای دو تخلف حادثه ساز همزمان درشهر‌های استان از ابتدای طرح نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی بزی   بیان داشت: درادامه اجرای تحقق انضباط و امنیت ترافیکی درسطح معابر شهری تسهیل تردد عبور و مرور مسافرین نوروزی خودرو‌های که همزمان دو تخلف حادثه ساز مرتکب شده اند توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

  وی بیان داشت: از ابتدای طرح نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۸۱ دستگاه خوردور دارای دو تخلف حادثه ساز همزمان توسط ماموران سطح شهر‌های استان توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

 رئیس پلیس راهور استان با تأکید بر عزم جدی پلیس جهت امنیت و ایمنی ترافیک مسافرین نوروزی با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات خود از جمله بکارگیری دوربین‌های ثابت و سیار، کنترل تخلف و همچنین گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس پلیس در طول شبانه روز گفت: به طور قطع حرکات این خودرو‌ها از دید پلیس پنهان نخواهد ماند و پلیس ضمن اعمال قانون، این خودرو‌ها را توقیف و به پارکینگ انتقال می‌دهد.

 سرهنگ محمدعلی بزی از شهروندان و هموطنان عزیز خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی یاریگر پلیس دراجرای نظم انضباط ترافیکی درسطع معابر باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازموضوع را ازطریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار