بوم گردی روستای باب تنگل زرند فعال شد

اولین واحدبوم گردی روستای باب تنگل زرند به بهره برداری رسید.

 فاز اول واحد بوم گردی "بهشت" در روستای کوهستانی باب تنگل قدمگاه شهرستان زرند افتتاح شد.

فرماندار زرند در این آئین صنعت گردشگری را از اضلاع مهم در توسعه‌ پایدار عنوان کرد و گفت:یکی از مهمترین صنایعی که می‌تواند در کاهش تورم و حمایت از رونق تولید ایفای نقش کند همین موضوع گردشگری است.

سیدرضا حسینی نژاد افزود: با توسعه‌ زیرساخت‌های مورد نیاز در گردشگری می‌توان علاوه بر منافع اقتصادی که برای مناطق به ارمغان بیاورد می‌تواند از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها هم جلوگیری کند و وقتی این اتفاق بیفتد روح زندگی در روستا‌ها زنده خواهد شد، کشاورزی و دامپروری رونق می گیرد.

فرماندار زرند با تاکید بر حمایت از صنعت گردشگری و سرمایه گزاری در این بخش گفت: دولت و بخش خصوصی نسبت به یکدیگر تعهداتی دارند که باید انجام گیرد، دولت در قبال اعطای تسهیلات و فراهم کردن زیرساخت‌ها از جمله راه مناست، آب برق و گاز و در مواردی واگذاری اراضی ملی جهت طرح‌های گردشگری مساعدت‌های لازم را بعمل می‌آورد و از آنطرف سرمایه گذار باید با نهایت سعی و کوشش نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها با توجه به موضوع مهم امنیت گردشگران اقدام کنند.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی هم با اشاره به اینکه فاز اول بوم گردی بهشت با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال و به مساحت ۱۰۰ متر مربع اقامتی توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده گفت: بابتنگل قدمگاه از مهمترین مناطق گردشگری محسوب می‌شود که علاوه بر نزدیکی مسافت به شهر زرند، در مسیر ترانزیتی و مسافری مهم زرند- بافق و زرند- مشهد قرار دارد.

او افزود:با توجه به آب و هوای بسیار مطبوع و دارا بودن یکی از زیباترین تنگل‌های استان می‌تواند یکی از مهمترین مناطق برای سرمایه گذاری گردشگری محسوب شود.

برچسب ها: بوم گردی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار