جاده های آذربایجان غربی باز، ولی لغزنده است

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: علیرغم تداوم بارش برف در مناطق مختلف استان، محورهای ارتباطی باز است ولی به دلیل لغزنده بودن، رانندگان احتیاط کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه بارش برف در محور ارتبای ماکو به خوی و گردنه‌های مائین بولاغ در جاده تکاب به شاهین دژ و زمزیران در محور ارتباطی سردشت به مهاباد ادامه دارد اظهار کرد: تمامی محور‌های ارتباطی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

سرهنگ رضا پناهی مقدم با بیان اینکه با تداوم بارش برف، جاده‌های استان لغزنده است به رانندگان توصیه کرد: رعایت فاصله طولی از خودرو‌ها و رعایت سرعت مطمئنه در سفرهای زمستانی به دلیل لغزنده بودن جاده ها، ساده‌ترین و کلیدی ترین عامل برای جلوگیری از تصادفات است.

روز طبیعت؛ در جاده‌های استان محدودیت ترافیکی ایجاد نمی‌شود

فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه فردا در روز طبیعت محدودیت ترافیکی در هیچکدام از محور‌های ارتباطی استان اجرایی نخواهد شد، به مردم استان توصیه کرد: در این روز ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیرمجاز، سوار کردن مسافر پشت وانت بار‌ها و از نشستن در کنار جاده‌ها پرهیز کنند.

کاهش ۲۲ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای در استان

سرهنگ پناهی مقدم می‌گوید: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان تصادفات جاده‌ای در استان ۲۲ درصد و تعداد فوتی‌های تصادفت در استان نیز از ۲۳ نفر به ۱۸ نفر کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.