اعلام محدودیت‌های ترافیکی در روز طبیعت

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از اجرای محدودیت‌های دائمی و مقطعی در ۱۳ فروردین ماه، روز طبیعت خبر داد.

سرهنگ حسین تقی خانی جانشین رئیس پلیس راه استان گفت:در راستای روان سازی ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای ماموران پلیس با استقرار در محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های منتهی به تفرجگا‌های استان، محدودیت‌های مقطعی و دائمی در روز ۱۳ فروردین را اجرائی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تردد کامیون و تریلی‌های کشنده از ساعت ۶ تا ۲۴ در مسیر‌های منتهی به مناطق تفریحی و تفرجگا‌های استان ممنوع است، افزود: همچنین از تردد کلیه موتور سیکلت سواران فاقد پلاک و کلاه ایمنی جلو گیری خواهد شد.

جانشین پلیس راه استان ادامه داد: به منظور تسهیل در شد آمدی همشهریان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز یکشنبه تردد در محور بهرام آباد"و روستای زرشک از شمال به جنوب حد فاصل سه راهی بهرام آباد تا ابتدای روستای زرشک یکطرفه بوده و از تردد خودرو‌ها در مسیر بالعکس جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: تردد از محور تاکستان- آقچه کند در مسیر شمال به جنوب از ساعت ۱۷ تا ۲۰ یکطرفه بوده و تردد خودرو‌ها به محور آقچه کند از ورودی تاکستان ممنوع خواهد بود.

سرهنگ تقی خانی گفت: به منظور حفظ ایمنی و سلامت هموطنان، پلیس از تردد کلیه خودرو‌های باری که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو کرده اند جلوگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در روز ۱۳ فروردین در آماده باش ۱۰۰ درصدی در حال خدمت رسانی به هموطنان خواهند بود، لذا از همشهریان تقاضا می‌شود برای رقم زدن یک روز شاد و مملو از لحظات خوش در کنار خانواده، ضمن رعایت قانون نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

برچسب ها: پلیس راه ، روز طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.