کشف ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت زنی در محدوده کلانتری به راننده یک دستگاه خودروی سواری در حال پرسه زنی مشکوک می‌شوند و خودرو را زیر نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه متهم از خودرو پیاده و مشغول باز کردن در خودرو پارک می‌شود افزود: مأموران سریعاً وارد عمل شده و طرح مهار سارق را عملیاتی می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به محض مشاهده مأموران پلیس سوار بر خودرو خود که کمی جلوتر پارک شده بود می‌شود ادامه داد: در این عملیات پلیسی خودرو متهم متوقف و وی دستگیر می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: در بررسی اولیه از داخل خودرو تعدادی مدارک سرقتی و آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند. سرهنگ گودرزی با بیان سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

دستگیری موبایل قاپ تکرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین گفت: عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان حین گشت زنی‌های انتظامی در محدوده کلانتری، راکب موتورسیکلتی را با پلاک مخدوش مشاهده که در حال پرسه زنی بی هدف و زاغ زنی شهروندان بود که سریعا وارد عمل شده و جهت بررسی بیشتر به راکب موتورسیکلت دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه متهم به محض روئیت ماموران با سرعت زیاد به صورت خلاف جهت از محل گریخت، افزود: در یک تعقیب و گریز طولانی موتورسیکلت متوقف و متهم زمین گیر و دستگیر شد که در بررسی اولیه تعدادی دستگاه تلفن همراه که روز جاری سرقت شده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران در بررسی پلاک موتورسیکلت به سرقتی بودن آن پی بردند تصریح کرد: متهم ۱۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت در تهران معترف و مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق سرقت متهم در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار