رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

ارتقای پارک علم و فناوری زنجان نیازمند تامین زمین و ساختمان است

زمانی گفت: امسال درصدد هستیم تا پارک استان را به سطح ۲ ارتقا دهیم که این موضوع نیازمند اختصاص زمین و ساختمان برای استقرار شرکت‌های جدید است.

 عباسعلی زمانی،رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان روز شنبه در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: در حال حاضر شرکت‌هایی هستند که متقاضی ورود به پارک علم و فناوری هستند، ولی به دلیل نبود مکان و فضای مناسب قادر به پذیرش آن‌ها نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از تمام مسئولان استان این است که در تامین فضای مورد نیاز پارک علم و فناوری استان همکاری کنند.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان از پیگیری برای در اختیار گرفتن یک زمین یک و نیم هکتاری برای این مجموعه خبر داد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌ها این موضوع به نتیجه برسد.

در این دیدار نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام توان و حساسیت‌های خاص حامی پارک‌های علم و فناوری است.

حجت الاسلام حسن شجاعی افزود: کمک حال پارک علم و فناوری استان زنجان هستیم و هرجایی که نیاز باشد ورود خواهیم کرد تا پارک به اهداف خود برسد.

در این جلسه مقرر شد تا شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به واگذاری قسمتی از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی افق برای شرکت‌های مرکز نوآوری ابهر به صورت تفاهم نامه اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.