جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

کشف ۱۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۱۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در پل سیمره شهرستان هلیلان کشف شد. ‍

سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر، با تلاش شبانه روزی و اقدامات به موقع با همکاری اطلاعاتی و پشتبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اینکه یک دستگاه تانکر حمل سوخت از استان‌های غربی قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از رصد، خودروی مذکور را در پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: پس از توقیف تانکر حمل سوخت و باهماهنگی مرجع قضایی ماموران موفق شدند ۱۵۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای جا ساز شده بود کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس به سوداگران مرگ اجازه نخواهد داد با ترویج مواد مخدر، جوانان این مرز و بوم را به تباهی بکشند و برای مبارزه قاطع با این پدیده شوم نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی با تأکید براینکه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در ایام نوروز به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش ۴۱۹ درصدی داشته است.

وی در ادامه به افزایش ۷۲ درصدی دستگیر شدگان در زمینه موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در طرح نوروزی پرداخت و گفت: در این مدت ۶۹ خرده فروش موادمخدر، ۹۸ معتاد متجاهر دستگیر و۱۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس، اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان وسوداگران مرگ را از برنامه‌های پلیس در ایام نوروز امسال دانست و از شهروندان خواست که برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر، پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.