تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم میلاد حیدری در قرچک

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید مدافع حرم، شهید میلاد حیدری روز دوشنبه ۱۴ فروردین در شهرستان قرچک تشییع می‌شود.

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت : پس از شهادت مدافع حرم میلاد حیدری، امام جمعه و مسئولان قرچک با حضور در منزل خانواده شهید که در این شهرستان سکونت دارد، خبر شهادت را اطلاع داده و بلافاصله ستاد شهرستانی تشییع پیکر این شهید تشکیل و مقدمات استقبال از پیکر پاک و مطهر ایشان فراهم شد.

وی افزود: با توجه به خواست خانواده معظم شهید، قرار است که پیکر پاک و مطهر شهید حیدری در زادگاهش شهر قروه استان کردستان به خاک سپرده شود، ولی مراسم تشییع این شهید سرافراز، در شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم تشییع و وداع با شهید سرافراز اسلام میلاد حیدری، روز دوشنبه ۱۴ فروردین از ساعت ۱۵ از مقابل یادمان و محل شهادت شهدای کفن پوش قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین در منطقه باقرآباد به سمت میدان امام خمینی (ره) و با حضور خانواده معظم شهید، مردم شهیدپرور و قدرشناس و مسئولان قرچک برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از این مراسم، پیکر شهید به تهران و سپس شهرستان قروه منتقل می‌شود تا در زادگاه شهید به خاک سپرده شود.

پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

برچسب ها: شهید مدافع حرم ، قرچک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
شهدا شرمنده ایم ما مدیون شهدا مدافع حرم هستیم
درود خدا بر همه مدافعان حرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
شهدای مدافع وطن و مدافع وطن عزیزانمون هستن .یادشان گرامی و راهشان جاوید واقعا اگه از خود گذشتگی این عزیزان نبود الان ما چه سرنوشتی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
روحش شاد ویادش گرامی باد شهدا شرمندایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
روحش شاد یادش گرامی سلام ودرود خداوند بر شهدای مظلوم مدافع حرم
آخرین اخبار