جزییات نرخ دیه در سال ١٤٠٢ و توصیه هاى پلیس راهور 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: بدون کروکی پلیس، شرکت بیمه تا سی میلیون تومان خسارت را قبول می‌کند. 

سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در ابتدای هر سال نرخ بیمه آن سال اعلام می‌شود. در سال ۱۴۰۲ دیه در ماه‌های عادی ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده و در ماه‌های حرام دیه یک میلیارد و دویست میلیون تومان است. 

وی افزود: وقتی نرخ دیه تغیر پیدا می‌کند مسلما یک سری تغیراتی را در پرداخت خسارت‌ها توسط شرکت‌های بیمه داریم. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بیمه بدون کروکی پلیس در تصادفات خسارتی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان هزینه را پرداخت می‌کند، اما با این تغییراتی که به وجود آمده است در سال ۱۴۰۲ در تصادفات خسارتی که طرفین قبول داشته باشند و مقصر حادثه تقصیر خود را قبول داشته باشد و هر دو طرف بیمه شخص ثالث داشته باشند بدون کروکی پلیس، شرکت بیمه تا سی میلیون تومان خسارت را قبول می‌کند. 

سرهنگ مومنی افزود: اگر تصادفی صورت گرفت و خسارتی بود شهروندان عزیز وسایل نقلیه خود را به سمت راست هدایت کرده و عکس و فیلم تهیه کرده و می‌توانند به شرکت‌های بیمه مراجعه و خسارت خود را تا مبلغ سی میلیون تومان دریافت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
واقعا جای مسخره نیست ماشین چند برابر دیه انسان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
خدا قبول کنه انشالله سال مهار تورم رو !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
اقا میشه پیگیری کنید که تو کارت موتورهای قدیمی هندا زده ظرفیت یک نفر اما تو کارتهای چدید زده ظرفیت با راننده دو نفر این یعنی چی لطفا اطلاع رسانی کنید
Czechia
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
بیمه ماشین را هم یک میلیارد کنید هر سال هم 10 میلیارد دیه را افزایش بدید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
سلام تو رو خدا
قیمت خودرو را دریابید، چرا خودرو در پارسال فروردین ماشین پارس سال قیمت خورده بود بازار 240 ولی امسال قیمتش هست 700 میلیون
آخه بیش از سه برابر مگه چه اتفاقی افتاده در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۹:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
دیه بهانه ای برای غارت و چپاول ملت نه چیز دیگر هر سال باید هزینه افزایش داد تخفیف ناچیز هر سال هم در افزایش نرخ نابود می شود البته متاسفانه تلفات انسانی هم به دلایلی که جلوگیری ی نمی شود زیاد است شاید پاسخگو نباشد که اصل بر پیشگیری از وقوع حوادث پر هزینه هست آنهم در شرایط امروز که خانواده ها به سختی از عهده هزینه زندگی به علت تورم ویرانگر بر می آیند آنوقت دیه میلیارد هم سر و کله اش پیدا شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
سلام
آیا بیمه نامه های شخص ثالث، نیازبه الحاقیه دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
فعلا ایران خودرو دوبار از ما پول تمام بیمه شخص ثالث گرفته
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
الان دقیقا متوجه شدم که فقط قیمت انسان ها کمتر شده است و قیمت همه چیز به غیر از آدم ها سر به فلک کشیده.جنسی که سال قبل آبان ماه خریده بودم امروز دوباره نیاز شد خریدم تقریبا دوبرابر شده بود. نمی دانم تورم را با چه چیزی حساب می کنند که همیشه کمتر از مقدار واقعی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
تا اونجایی که ما می دونیم نرخ دیه در ماه حرام دو برابر است. و دو برابر نهصد میلیون میشود یک میلیارد و هشتصد. نه یک میلیارد و دویست. در حالی که هر راننده در سال حد اقل دو درصد ارزش اتومبیلش را بعنوان بیمه شخص ثالث پرداخت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
تورا بخدا تورا بقران این قضیه کروکی چیه چرا نمیکشن یه ماشین از پشت زد به ما کروکی نداد رفتیم بیمه پارسیان بغیر از خسارت به بدنه چراغ خطر عقب من که ترک برداشته بود بیمه قبول نکرد گفت باید بری افسر را پیدا کنی کروکی بکشه خلاصه حق من را خوردن به همین راحتی خدا نگذره از افسر و بیمه ۲۵ میلیون خسارت من را ۸/۵ دادن حق الناس شد پس بخاطر خدا که قبول دارید کروکی بکشین اگر روز قیامت وجود داشته باشه من حلال نمیکنم و از حقم نمیگذرم
آخرین اخبار