مرکز درمان ناباروری سطح دو در شهرستان طبس راه اندازی شد

مرکز درمان ناباروری سطح دو (روش IUI) شهرستان طبس امروز راه اندازی شد.

قدوسی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همزمان با آخرین روز از هفته ملی جمعیت مرکز درمان ناباروری طبس از طریق درمان دارویی از اواخر سال گذشته در این شهرستان فعال بوده و امروز این مرکز با روش درمانی به طریق IUI به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

او با اشاره به اینکه مساحت این مرکز ۲۰۰ متر مربع و در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس راه اندازی شده است افزود: تاکنون ۹ میلیارد تومان اعتبار برای این مرکز اختصاص یافته که تجهیزاتی همچون سانتریفیوژ، اسپرموگرام، میکروسکوپ و تخت‌های IUI و تجهیزات اداری خریداری شده است.

قدوسی بیان کرد: این مرکز با موافقت و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هدف درمان ناباروری زوج‌های دوستدار فرزند و در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و با ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان ساخته و آغاز بکار کرده است. 

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از سال گذشته که درمان دارویی در این مرکز آغاز شده تاکنون ۶۵ پرونده تشکیل و ۲۰ مورد به مرکز درمان ناباروری سطح سه بیرجند ارجاع داده شده گفت: ۴ مورد هم بارداری مثبت در این مدت صورت گرفته و قرار است در هفته پیش رو مرکز درمان ناباروری سطح دو شهرستان فردوس هم افتتاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.