فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبرداد؛

کشف یک تن و ۶۱۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف محموله یک تن و ۶۱۷ کیلو گرمی تریاک و هروئین در ۱۰ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ  شجاعی نسب  گفت: محموله یک تن و ۶۱۷ کیلوگرم تریاک و هروئین در ۱۰ روز گذشته کشف و در این ارتباط ۵۷ نفر دستگیر و ۴۷ خودرو توقیف شد.

او با اشاره به این که مبارزه با قاچاقچیان و محموله‌های مواد مخدر که عامل اصلی در ایجاد ناهنجاری‌ها است با قدرت ادامه دارد، افزود: در این راستا در چند روز گذشته مطلع شدیم که محموله بزرگی از مواد مخدر از محور‌های غربی استان در حال انتقال به مرکز کشور است.

سرهنگ شجاعی نسب عنوان کرد: با شناسایی یک دستگاه خودروی سنگین و توقف آن،۵۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: قرار بود این محموله از مرز‌های شرقی استان به مرکز کشور منتقل شود.

سرهنگ شجاعی نسب بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ۱۹۸ دستگاه خودرو توقیف، ۱۴ باند مواد مخدر منهدم و هزار و ۲۹۸ نفر دستگیر شده‌اند.

او تاکید کرد: علاوه بر برخورد با محموله‌های کلان مواد مخدر، بر اساس مطالبات مردمی در خصوص برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان خرد، این موضوع در دستور کار انتظامی خراسان جنوبی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال در این ارتباط ۱۹۸ نفر خرده فروش و معتادان متجاهر با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوط دستگیر شدند که انجام اقدامات لازم برای درمان آن‌ها در دستور کار دیگر دستگاه‌ها قرار گرفته است.

او گفت: کشفیات مواد مخدر در دو ماه ابتدای امسال به دلایل تخصصی ۲۶ درصد در خراسان جنوبی کاهش داشته است.

سرهنگ شجاعی نسب افزود: در حال حاضر محموله‌های کلان به محموله‌های خردتر تبدیل می‌شود که بر اساس آمار موجود بیشتر این کشفیات مواد مخدر سنتی و بعد از آن مواد مخدر صنعتی بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از ابتدای سال سه تن و ۷۶۹ کیلو گرم تریاک و ۶۷۹ کیلو گرم هم مواد مخدر صنعتی در استان کشف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار