استاندار گیلان تأکید کرد؛

عملیات نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده اهمیت تکیه بر توان داخلی

استاندار گیلان گفت: نیروی دریایی ارتش با سفر به سراسر دنیا بار دیگر پیام اقتدار، صلح و دوستی ایران را به همه جهانیان ارسال کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان در ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) نداجا مستقر در بندر انزلی به مناسبت سوم خرداد گفت: ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حریم اهل بیت (ع) همواره باعث سربلندی ایران اسلامی شده و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این وطن جدا شود.

او با اشاره به عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس تمامی حق در برابر تمامی کفر ایستادگی کرد و با آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ایثار، فداکاری، عشق به وطن و انقلاب اسلامی را معنا کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه سفر ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا نشان دهنده بی تأثیر بودن تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی است، تصریح کرد: این سفر باشکوه دریایی به ۴ قاره جهان بار دیگر پیام اقتدار و صلح و دوستی ایران در راستای نمایش اقتدا و تکیه بر توان داخلی است.

عباسی با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی از جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده است، گفت: جنگ ترکیبی و نرم آغاز شده علیه ایران در تاریخ جهان بی سابقه بوده است، زیرا هدف نهایی دشمن ناامیدی است، ولی مردم با حضور به موقع خود در صحنه تمامی معادلات استکبار را برهم زدند.

عملیات نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده اهمیت تکیه بر توان داخلی

عملیات ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، نشان قدرت ایران در جهان 

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه سوم خرداد نماد ایستادگی ملت همیشه سرافراز جمهوری اسلامی است، گفت: نیرو‌های نظامی در دوران دفاع مقدس و با تبعیت از امام راحل (ره) اجازه ندادند که ذره‌ای از این خاک مقدس جدا شود.

عملیات نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده اهمیت تکیه بر توان داخلی

او با اشاره به اهمیت عملیات بیت المقدس در دوران دفاع مقدس گفت: این عملیات یکی از مهمترین عملیات‌های در تاریخ ۸ سال دوران دفاع مقدس بود، زیرا رژیم بعث عراق با اشغال خرمشهر سعی در برهم زدن معادلات جنگ داشت.

عملیات نیروی دریایی ارتش، نشان دهنده اهمیت تکیه بر توان داخلی

فرمانده ناوگان شمال منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش همچنین عملیات ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را نشان دهنده قدرت ایران در منطقه و جهان بین الملل دانست و تصریح کرد: این ناوگروه با سفر خود به دور دنیا قدرت و استحکام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.