ضرورت تسریع برآورد خسارت خشکسالی به عشایر استان اردبیل

استاندار اردبیل با اشاره به خسارت‌های واردشده به عشایر استان بر اثر خشک‌سالی، تسریع در برآورد خسارت‌ها و اعلام به سازمان بحران کشور را مورد تأکید قرار داد.

سیدحامد عاملی در شورای عشایر استان بیان کرد: برگزاری رویداد گردشگری۲۰۲۳ در استان اردبیل اقدام ویژه‌ای است که عشایر نیز از برگزاری آن استقبال کردند و در این راستا همکاری عشایر و دستگاه‌های اجرایی در اجرای جشنواره کوچ عشایر قابل تقدیر است.

او ادامه داد: با توجه به خسارت‌های واردشده به عشایر استان اردبیل بر اثر خشک‌سالی، تسریع در برآورد خسارت‌ها و اعلام به سازمان بحران کشور، مورد تأکید است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: برای مساعدت به عشایری که دچار خسارت شده‌اند، لازم است بانک‌ها نسبت به امهال بدهی بانکی آنان اقدامات لازم را انجام و تسهیلات جدیدی در اختیار آنان قرار دهد.

نزدیک‌ترین مکان به عشایر هر منطقه برای توزیع آرد انتخاب شود

عاملی با اشاره به ارائه خدمات و تأمین نیازمندی عشایر در خصوص آرد، گفت: برای توزیع آرد عشایر، نزدیک‌ترین مکان به عشایر هر منطقه انتخاب شود تا عشایر به راحتی بتوانند آرد سهمیه خود را دریافت کنند.

او گفت: با توجه به در حال اجرا بودن مجتمع‌های آب‌رسانی به قشلاقات، همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها برای تعیین تکلیف مجتمع‌های آماده تکمیل ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار