ارتقای شاخص های سلامت با افتتاح ۶ طرح درمانی و بهداشتی در فردوس

۶ طرح درمانی و بهداشتی در فردوس با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به بهره برداری رسید.

افتتاح هنرستان پسرانه بهیاری با اعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح مرکز ناباروری امید در بیمارستان حضرت رسول (ص) با اعتبار یک میلیارد تومان، افتتاح مرکز آزمایشگاه تشخیص سلولی مولکولی بیمارستان حضرت رسول (ص) با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان، افتتاح رادیو لوژی دیجیتال با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بیمارستان شهید چمران فردوس و افتتاح کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان شهید چمران فردوس با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان از جمله طرح های افتتاح شده امروز  با حضور موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در شهرستان فردوس بود.

همچنین کلنگ آزمایشگاه و دو ساختمان زیست پزشک با اعتبار یک میلیارد تومان در فردوس به زمین زده شد.

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه بهره برداری از این طرح‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان فردوس با اشاره به افتتاح آزمایشگاه پی سی آر با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان گفت: این مرکز نیاز شهرستان را برای تشخیص بیماری‌های عفونی و ویروسی و باکتریایی  برطرف می کند.

او همچنین در خصوص مرکز ناباروری امید گفت: خوشبختانه با تلاش همکارانم در این مرکز تا به امروز ۱۲ نوزاد متولد شده است.

موسوی میرزایی اظهار کرد: هم اکنون ۱۵ دانش آموز در هنرستان بهیاری اسلامیه مشغول به تحصیل هستند که در آینده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان از خدمات این‌ دانش آموزان بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین پیرامون مرکز رادیوگرافی دیجیتال گفت: با توجه به اینکه مقوله زمان و همچنین جابجایی بیمار در حادثه‌های تروما بسیار مهم است با افتتاح مرکز رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان شهید چمران ارسال تصاویر به سایر متخصصان در مرکز استان و سایر بیمارستان‌ها فراهم شده است و بیماران نیز میتوانند پاسخ را از طریق پیامک دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.