کشف پنج هزار و ۲۹۵ لیتر سوخت قاچاق/دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی

پنج هزار و ۲۹۵ لیتر سوخت قاچاق (بنزین و گازوئیل) در شهرستان‌های گیلانغرب و دالاهو با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان‌ها کشف و توقیف شد.

منصور محمدی فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ۲ هزار و ۶۲۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل به ارزش ۷۸۶ میلیون ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.

منصور محمدی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش گواور و پاسگاه انتظامی گورسفید در عملیات‌هایی جداگانه سه دستگاه خودرو حامل سوخت را شناسایی و آن‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اظهار کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و برای صدور احکام به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ماموران انتظامی دالاهو در عملیات‌هایی جداگانه موفق به کشف ۲ هزار و ۶۷۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل شدند.

ماموران انتظامی دالاهو با گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه تراکتور حامل سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی ۲ هزار و ۶۷۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف شد.

در همین رابطه پرونده‌هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهر خبر داد که پس از واژگونی خودرو و برخورد با یک دستگاه دیگر اقدام به درگیری و زد و خورد کرده بودند.

علیرضا دلیری اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی در محور دولت آباد به سمت شهرک مهدیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد با دریافت این گزارش به سرعت در محل درگیری واقع در سه راه شرکت حاضر و مشاهده کردند چند نفر با یکدیگر درگیر شده اند.

دلیری با اشاره به دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع، یادآوری کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو رانا به دلایل نامعلومی واژگون شده و سپس یک دستگاه پژو آردی با آن برخورد کرده و همین عامل باعث ایجاد این درگیری در ساعت پایانی شب شده است.

رئیس پلیس کرمانشاه از مصدوم شدن سه نفر بر اثر واژگونی و درگیری ایجاد شده خبر داد و گفت: مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع چنین حوادثی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

سهم ۷۱ درصدی ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کرمانشاه در سرقت‌های کشف شده

رئیس پلیس پیشگیری استان با اشاره به کشف یک هزار و ۵۴۶ فقره سرقت طی اردیبهشت امسال در نقاط مختلف کرمانشاه، گفت: ۷۱ درصد این کشفیات توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها صورت گرفته است.

غضبان احمدی فرد اظهار داشت: در اردیبهشت امسال ۷۸۱ مجرم دستگیر شده اند که ۸۸ درصد آن‌ها توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: طی این مدت و با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۴ هزار و ۴۳۷ حبه انواع قرص روان گردان، ۵۴ هزار و ۲۴۹ لیتر سوخت و ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و ۷۵قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد.

احمدی فرد از دستگیری ۹ قاچاقچی و ۱۱۵ خرده فروش مواد مخدر به همراه ۱۱۱ نفر قاچاقچی کالا در اردیبهشت امسال خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری کرمانشاه جمع آوری ۲ هزار و ۴۴۴ نفر معتاد متجاهر و تحویل آن‌ها به مراکز حمایتی و بازپروری را از دیگر اقدامات صورت گرفته ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار