لزوم ساماندهی دستفروشان در محدوده چهارراه ولیعصر (عج)

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: در ضلع شمال غربی میدان ولیعصر به دلیل سد معبر دست فروشان و مغازه‌دارها، مشکلات فراوانی ایجاد شده است.

مهدی بابایی با اشاره به سد معبر در میدان و چهارراه ولیعصر (عج)، اظهار کرد: بعضاً امکان تردد به صورت پیاده در ضلع شمالی میدان ولیعصر وجود ندارد و هم فروشگاه‌ها و هم دست فروشان معابر را سد کرده اند و این وضعیت تازه‌ای نیست.

رئیس کمیته ایمنی شورا با بیان اینکه در محوطه تئاتر شهر نیز دست فروشان معابر را سد کرده اند، یادآور شد: اگر افراد توانمندی را برای رفع مشکل ندارند باید استعفا داده و جای خود را به کسانی بدهند که در این زمینه توانمندی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تفکیک پسماند از مبدأ، خاطرنشان کرد: بخشی از این اقدامات در برخی نقاط شهر انجام می‌شد و با وجود اینکه شهردار تهران نیز در این زمینه دستوراتی داده بود، طرح اجرایی نشده و به کندی پیش می‌رود و به نوعی کارآمدی در این زمینه دیده نمی‌شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در ایام منتهی به عید نوروز اماکنی را در اطراف بوستان دانشجو به طور موقت به دست فروشان اختصاص دادند، تصریح کرد: ما تذکر دادیم که این فضا‌ها جمع آوری شود و یک شب انجام شد، اما مجدداً بساط دست فروشان گسترده شد.

وی افزود: سد معبر حرام است و هرکاری می‌خواهیم انجام دهیم باید منطقی باشد؛ برخی معابر و خیابان‌ها با مشکل مواجه هستند و باید رسیدگی و مشکلات در این زمینه برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار