لیگ کشوری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با محوریت اردبیل ۲۰۲۳ برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برگزاری لیگ کشوری فوتسال و والیبال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اردبیل فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است.

حسن محمدی ادیب امروز در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: برگزاری چنین رویدادی فرصت مهمی برای معرفی ظرفیت‌های استان به ویژه در حوزه گردشگری و تاریخی در سطح ملی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: مجموعه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی استان، به ویژه پایگاه ثبت جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی آماده بازدید شرکت کنندگان در این مسابقات است و ما می‌توانیم به این شکل هویت و تاریخ اردبیل را در سطح ملی معرفی کنیم.

او تاکید کرد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ به ویژه بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد، توجه‌ها را به سوی اردبیل جلب کرده است و این موضوع باید با برگزاری برنامه‌هایی مثل لیگ کشوری دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تکرار نام اردبیل در رسانه‌ها استمرار داشته باشد.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به همزمانی این لیگ کشوری با روز جهانی و هفته صنایع‌دستی و برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در صحن قیزیل‌باشلار مجموعه جهانی شیخ صفی، دعوت می‌کنیم که شرکت‌کنندگان از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: لیگ کشوری فوتسال و والیبال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور از ۱۷ تا ۳۰ خرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود و ما سعی می‌کنیم میزبان خوبی در این مسابقات باشیم تا شرکت‌کنندگان خود را به عنوان سفیر معرفی اردبیل در کل کشور بدانند.

حسین محسنی افزود: علاوه بر جنبه ورزشی این مسابقات، هدف اصلی ما معرفی دو رویداد مهم اردبیل یعنی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو و کنگره ۳۴۰۰ شهید استان در این مسابقات است.

او تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معلمان آینده کشور هستند و می‌توانند سفیر خوبی برای معرفی اردبیل در کشور باشند که به همین دلیل ما برنامه‌هایی را برای بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و نمایشگاه صنایع‌دستی با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان در نظر گرفته‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.