به میزبانی اردبیل برگزار شد؛

سیزدهمین دوره رقابت‌های ورزشی کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی در اردبیل

سیزدهمین دوره رقابت‌های ورزشی کارکنان وزارت اقتصاد ودارایی به میزبانی اردبیل برگزار و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

سیزدهمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی (منطقه دو کشوری) به میزبانی اردبیل برگزار و نفرات منتخب هر رشته ورزشی معرفی شدند.

 این جشنواره به مدت ۴ روز، با حضور ۷۹ نفر از ورزشکاران منطقه ۲ کشوری (آذربایجان‌های شرقی و غربی، گیلان، زنجان و اردبیل) در ۶ رشته ورزشی فوتسال، فوتبال دستی، شطرنج، دارت، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز برگزار شد که در نهایت در مراسم اختتامیه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل و مدیران کل استان‌های اردبیل و گیلان از نفرات و تیم‌های منتخب هر رشته ورزشی با اهدای لوح و مدال تجلیل شد.

در رشته ورزشی فوتسال تیم استان اردبیل با غلبه بر استان‌های گیلان و زنجان به عنوان قهرمان مسابقات معرفی شد.

در رشته ورزشی دارت بانوان، زهرا بابیانی از اردبیل، زهرا آراسته و مریم محتوی از زنجان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز غفار محمدی و کمال حاجی محمدی از آذربایجان غربی و مهدی محمدیان از اردبیل به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

در رشته تنیس روی میز، ناصر اسداللّهی از اردبیل، حامد نعیمی از گیلان و بهزاد سلیمانجاه از اردبیل به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته ورزشی فوتبال دستی تیم اردبیل (فرید زلالی و یعقوب جوان) قهرمان، تیم گیلان (حامد نعیمی و محمّد علی زوهمند) نایب قهرمان و تیم زنجان (سجاد ترابی و علرضا حسنی) سوم شدند.

در رشته ورزشی شطرنج صمد ارقند از زنجان، سجاد عبداللهی و یعقوب جوان از اردبیل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در آمادگی جسمانی که در سه رده سنی برگزار شد، در زیر ۳۹ سال مسعود نیازی از آذربایجان شرقی قهرمان و محمد امینی از زنجان نایب قهرمان شدند، در رده سنی ۴۷-۳۹ سال مهدی حاج خان میرزایی و محمود اسکندری از زنجان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و نهایتا در رده سنی بالای ۴۷ سال قاسم رضازاده از اردبیل قهرمان و غفور حمیدی از زنجان نایب قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

یعثوب نژادمحمد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل و دبیر جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت اموراقتصادی و دارایی (منطقه دو کشوری) در مراسم اختتامیه این جشنواره، ترویج فرهنگ ورزش در دستگاه‌های دولتی را محرکه‌های روحی و روانی برای کارکنان عنوان کرد و توسعه آن را به عنوان یکی از عوامل بهبود وضعیت خدمات رسانی در دستگاه‌های دولتی خواند.

او محیط صمیمانه و مطلوب ورزش را فرصت مناسبی برای ایجاد روابط انسانی، اجتماعی و شکل‌گیری دوستی‌ها دانست و هدف کلی از این جشنواره را حمایت از گسترش و ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان و حفظ سلامت روحی و جسمی آنان و افزایش شور و شوق و ارتقای کیفیت ارائه خدمات در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد و گفت: استقبال گرم کارکنان از چنین برنامه‌هایی حاکی از توجه آنان به اهمیت ورزش و آگاهی آنان نسبت به نقش انکار ناپذیر آن در سلامت فردی و اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.