بیابانی: خودم کشتی با عموزاد را حساس کردم/ در تورنمنت بین‌المللی و لیگ کشتی می‌گیرم

نفر اول مسابقات کشتی آزاد کشوری در مورد شکستش مقابل محمدعلی عموزاد گفت که بهانه نمی‌آورد، اما خودش دیر در این مبارزه استارت زد و همین باعث شد که بی‎‌دلیل کشتی حساس شود.

پیمان بیابانی درباره عملکردش در جام تختی اظهار داشت: قبل از مسابقات زیاد تمرین کردم و دچار بیش‌تمرینی شدم. برای ریکاوری هم فرصتی نداشتم، به همین دلیل بدنم شادابی لازم را نداشت.

وی که با شکست ۱-۱ مقابل محمدعلی عموزاد و باتوجه به شکست این کشتی‌گیر در مراحل بعدی، از دور رقابت‌ها حذف شد، گفت: کشتی را دیر شروع کردم. آن لحظه‌ای که حریف را از وسط تشک هل دادم، در منطقه زوم زانو زد و بعد از آن او را از تشک خارج کردم، فکر می‌کنم این می‌توانست امتیاز داشته باشد، چون از وسط تشک رو به عقب می‌رفت، اما داوران امتیازی ندادند. البته بهانه نمی‌آورم و مقصر اصلی در این شکست، خودمم که دیر در این مبارزه استارت زدم. می‌توانستم زیرگیری کنم، ولی کشتی به خاطر تعلل من در اجرای فن، به سمتی رفت که بی‌خود حساس شد و درنهایت هم باختم.

بیابانی که پیش از این قهرمان کشور شده و قرار بود به مسابقات قهرمانی آسیا برود، اما به دلیل ضرب‌خوردگی از ناحیه دنده، از حضور در قزاقستان انصراف داد، ادامه داد: اگر این کشتی را بی‌دلیل حساس نمی‌کردم، از این مرحله رد می‌شدم به فینال هم می‌رسیدم. به هرحال اشتباه خودم بود.

کشتی‌گیر ۶۵ کیلوگرم تهران در خاتمه در مورد برنامه آینده‌اش گفت: احتمالا تیم تهران را در تورنمنتی که قرار است در ماه جاری درآن شرکت کند، همراهی خواهم کرد و بعد از آن هم در لیگ برتر کشتی خواهم گرفت.

تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار