تجهیز یک مجتمع آبرسانی به دستگاه کلریناتور محلولی در کلاله

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کلاله گفت: دستگاه کلریناتور یک مجتمع آبرسانی با تحت پوشش بودن ۲۰ روستای این شهرستان از گازی به محلولی تغییر یافت.

قنبری گفت: به منظور ارتقای ضریب امنیت و حفاظت فیزیکی تاسیسات، دستگاه کلریناتور مجتمع باینال از گازی به محلولی تغییر یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب کلاله افزود: با نصب دستگاه فوق خطرات مرتبط بر سرقت سیلندر‌های گاز کلر و نشتی‌های احتمالی حذف و ریسک مربوط ۱۰۰ درصد بهبود یافت.

کلر زن، کلریناتور، دستگاه یا پکیج تزریق کلر اعم مدل مایع یا گازی بعنوان پر کاربردترین پکیج تزریق مواد شیمیایی شامل مجموعه تجهیزاتی است که با استفاده از دوزینگ پمپ (پمپ تزریق) مقدار معینی کلر جهت کاربردی مشخص به یک مخزن و از آنجا به سیال یا فضای مورد نظر به منظور از بین بردن بو، باکتری‌ها و ویروس‌ها تزریق می‌کند.

ترکیبات کلردار برای از بین بردن میکروارگانیسم‌های موجود در آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. گندزدایی آب آشامیدنی با هدف کشتن عامل‌های میکروبی بیماری‌زا، کنترل میکروارگانیسم‌های مزاحم، جلوگیری از رشد دوباره میکروبی در شبکه‌های آب‌رسانی و همچنین حذف یا تقلیل رنگ، طعم و بوی آب به انجام می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.