برگزاری طرح ملی آیات رویش در لردگان

با آغاز فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان دوره‌های قرآنی در قالب طرح ملی آیات رویش ویژه نوجوانان شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

رضا فتاحی رئیس دارالقرآن امام خمینی (ره) آموزش و پرورش لردگان اظهار داشت: برنامه‌های قرآنی امسال در این شهرستان با همکاری مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با آغاز فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان دوره‌های قرآنی در قالب طرح ملی آیات رویش نیز ویژه نوجوانان شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

فتاحی اضافه کرد: طرح ملی آیات رویش با همکاری مؤسسه انصارالقرآن تهران و با حضور پنج مربی در حوزه تربیت قرآنی دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در این طرح، برنامه تربیتی و آموزشی در ۱۲ ترم ۳۲ ساعت به مدت چهار سال ویژه دانش آموزان چهارم و پنجم ابتدایی از محتوا و منابعی که مؤسسه انصارالقرآن در اختیار ما قرار می‌دهد به قرآن آموزان ارائه می‌شود.

فتاحی اظهار داشت: در طرح ملی آیات رویش آموزش و برنامه‌های دیگری مانند آموزش روخوانی، و رانخوانی و... محافل انس با قرآن کریم نیز ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه تربیت دانش‌آموزان اندیشه‌ورز و انتخاب‌گر مهمترین هدف اجرای این طرح ملی است، تصریح کرد: این طرح در شهرستان لردگان با حضور پنج مربی ملی و در قالب کلاس‌های ۱۵ نفره برگزار می‌شود.

فتاحی ادامه داد: دانش آموزان علاقه‌مند در شهرستان لردگان برای شرکت در طرح ملی آیات رویش باید در طول ایام هفته از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر به صورت حضوری به دارالقرآن کریم امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار