آمریکا: تحریم‌های بیشتری علیه روسیه در راه است

معاون وزیر خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های بیشتر واشنگتن علیه مسکو خبر داد.

از زمان آغاز جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تاکنون آمریکا طیف گسترده‌ای از تحریم‌ها را علیه روسیه اعمال کرده است که قطع کامل واردات نفت و گاز از این کشور از جمله مهمترین تحریم‌های اعمال شده بود. با این حال، مقامات آمریکایی همچنان بر سیاست‌های تحریمی خود تاکید دارند. 

به گزارش تله تریدر، والی ادمیو، معاون وزیر خزانه داری آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: واشنگتن تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال خواهد کرد. 

او خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی برای انجام دادن علیه روسیه وجود دارد. هنوز اقدامات زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم تا اطمینان خاطر حاصل کنیم روسیه به منابع مالی مورد نیاز خود دسترسی پیدا نکند و متعاقب آن نتواند این جنگ غیرقابل توجیه را ادامه دهد. 

این مقام بلندپایه وزارت خزانه داری تاکید کرد: روسیه اکنون از صندوق ثروت دولتی روسیه برای حفاظت از اقتصادش بهره می‌گیرد. در حقیقت آن‌ها به جای استفاده از این منبع مالی برای تقویت ارتش، در حال تامین مالی یک شرکت بیمه اتکایی به دولت استفاده می‌کنند، زیرا کشور‌های غربی از بیمه کردن کشتی‌های نفتی روسیه خودداری می‌کنند. 

او در پایان افزود: ما به دنبال انجام اقدامات بیشتری هستیم که روسیه به جای هزینه کردن در ارتش خود به دنبال هزینه کردن برای تقویت اقتصاد خود باشد. اکنون آن‌ها در میانه یک انتخاب دشوار قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار