گشایش نمایشگاه پوستر "خوش غیرت" در اردبیل

معاون حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایشگاه پوستر "خوش غیرت" با نمایش آثار هنرمندانی از استان‌های مختلف در اردبیل گشایش یافت.

رحمان مجرد  امروز در آئین گشایش این نمایشگاه در نگارخانه‌ زنده‌یاد شهرام رضایی حوزه هنری گفت: این نمایشگاه به همت مجمع طراحان انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان، موسسه‌ مردم نهاد آرتا هنر مهر، مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و حوزه هنری استان اردبیل دایر شده است.

معاون حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به تشکیل مجمع طراحان انقلاب اسلامی در استان اردبیل می گوید: نوید اچگان، مسئول این مجمع در برپایی این نمایشگاه نقش پررنگی داشته و ۳۴ اثر از هنرمندان استان‌های تهران، اصفهان، البرز، هرکزگان، یزد، مازندران، گیلان و اردبیل تا ۲۵ خرداد ماه در معرض دید قرار گرفته است.

به گفته او، هنرمندان علاقه‌مند و متعهد به هنرهای دینی و مذهبی در مجمع طراحان انقلاب اسلامی اردبیل گردهم آمده‌اند و امیدواریم این تشکیلات، منشاء خیر و تولید آثار بابرکت و ارزشمندی باشد و شاهد برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در استان باشیم.

شهید حمیدرضا الداغی، روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در یکی از خیابان‌های سبزوار در دفاع از مزاحمت چند نفر نسبت به ۲ دختر جوان، درگیر شده و به شهادت رسید.

حوزه هنری اردبیل با گروه‌ها و انجمن‌های متعدد هنری، فرهنگی و ادبی فعال است و در مرکز و شهرستان‌های این استان از هنرمندان مجرب برخوردار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار