خدمات رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین به زائران کربلا

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال همانند سال گذشته در ایام اربعین اقدام‌های گسترده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران کربلا برنامه‌ریزی کرده است.

امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران با احداث مواکب در جدار مرز و مسیر حرکت زائران اربعین موکب‌های مختلفی را پیش بینی کرده که در مرز شرقی کشور برای زائرانی که از پاکستان وارد کشور می‌شوند پذیرای آن‌ها خواهیم بود و در این مواکب به آن‌ها سرویس دهی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در مرز‌های غربی و جنوب غربی و شمال غربی نیز مواکب متعددی توسط ارتش دائر و برگزار خواهد شد و ما افتخار این را داریم تا خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به برنامه‌های ارتش برای انسداد مرزها، گفت: با پشتیبانی ستادکل نیرو‌های مسلح و اعتبارات دولت، اقدامات خوبی هم در مرز‌های غربی و هم مرز‌های شرقی کشور در راستای اجرای طرح انسداد مرزی آغاز کردیم.

امیر سرتیپ فلاح ادامه داد: اقدامات ارتش در رابطه با انسداد مرز‌ها با قدرت در حال پیگیری است و به زودی به نتایج خوبی خواهد رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.