ماتراتزی: پول نباشد موفقیت سخت است

مارکو ماتراتزی، بازیکن اسبق اینتر که به عنوان تماشاگر فینال لیگ قهرمانان به ترکیه سفر کرده می‌گوید اینتر مقابل یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کند.

تیم‌های اینتر و منچسترسیتی روز شنبه به میزبانی ورزشگاه المپیک آتاتورک در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. 

مارکو ماتراتزی که برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک آتاتورک به استانبول رفته، گفت: "ما با یکی از مهم‌ترین و ثروتمندترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنیم. این یک فرصت عالی برای ماست. من انتظار یک مسابقه سخت را دارم، اما ما هنوز فرصت داریم. " 

منچسترسیتی رویای قهرمانی دارد 

این یک امکان برای ماست که این جام را به دست بیاوریم و به خانه ببریم. این برای منچسترسیتی بیشتر شبیه یک رویا به نظر می‌رسد.

انتظار یک بازی سخت را دارم 

البته که ما با یکی از مهم‌ترین و ثروتمندترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنیم. این یک فرصت عالی برای ماست. اما در عین حال می‌توانم بگویم اگر زمانی پول نباشد، موفقیت سخت‌تر است. اما ما هنوز فرصت داریم.

هاکان اکنون یکی از ماست 

هاکان اکنون یکی از ماست، فکر می‌کنیم او خیلی خوب بازی خواهد کرد. برای هاکان اهمیت زیادی دارد که جام را اینجا بالای سر ببرد، چون او یکی از ماست.

گالاتاسرای یک تیم بزرگ است 

البته قهرمانی سخت است. گالاتاسرای تیم بزرگی است. همه آن‌ها در قلب من هستند و من به آن‌ها بسیار تبریک می‌گویم. گالاتاسرای تیم بسیار خوبی است. برای گالاتاسرای آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

زانیولو بازیکن موفقی است 

البته بازیکنان زیادی از ایتالیا در گالاتاسرای حضور دارند. تا جایی که من می‌دانم زانیولو جوان‌ترین بازیکن در بین آنهاست. زانیولو بازیکن موفقی است. او باید ذهنیت خود را حفظ کند. به این ترتیب نتایج بهتری در تیم ملی کسب می‌کند و می‌تواند به تیم ملحق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
عوضش تراکتور بعد از منچستر اوله خخخخخخخ