آبنمای موزیکال در باغ جنت ساخته می‌شود/ بهسازی و سنگ فرش ۳ بوستان

شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز طرح بهسازی و سنگ فرش سه بوستان در این منطقه شهری خبرداد.

حسام الدین اسدزاده گفت: نخستین طرح بهسازی کف فرش و سنگ فرش باغ جنت در سال جاری و اجرای رمپ و بهسازی سنگ فرش کف و ارتقای نورپردازی معابر در این باغ و بوستان بزرگ در حال اجرا است.

او، مبلغ اجرای این طرح را بیش از ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح بهسازی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و ایجاد محیطی مناسب با فضای شهری است.

 اسدزاده گفت: همچنین ایجاد زیبایی بصری، رفع ناهمواری‌ها و احداث رمپ و رفع اختلاف ارتفاع در محدوده باغ جنت وتشویق خانواده‌ها به استفاده از محیط پارک و ایجاد محیط دلنشین جهت استفاده شهروندان از دیگر اهداف پروژه‌های درحال اجرای باغ جنت است.

او گفت: از دیگر برنامه‌های شهرداری این منطقه در باغ جنت، تعویض وسایل بازی کودکان وکفپوش‌های زمین بازی کودکان در سال جاری با هزینه بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: ساخت زمین والیبال ساحلی اتمام و فوتبال ساحلی که تا کنون خاکبرداری آن انجام شده است، با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

اسدزاده گفت: در باغ جنت در راستای ایجاد زیرساخت‌ها بهسازی واحداث آبنمای موزیکال با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال و راه اندازی و به روز رسانی تاسیسات آب‌نما‌ها و احداث یک زمین بازی کودکان در محل جنب نمازخانه پارک در حال بررسی و اجرا در سال جاری است.

او گفت: اجرای مسیر دوچرخه سواری دور پارک باغ جنت، ساخت اتاق مدیریت زمین ورزشی فوتبال ساحلی به همراه رختکن وسرویس بهداشتی در محل زمین فوتبال ساحلی و تکمیل دیوارگذاری دور باغ جنت و شروع کف فرش بیرونی باغ جنت در سال جاری اجرا خواهد شد، همچنین خط کشی زمین‌های ورزشی ورنگ آمیزی نرده‌های ورودی پارکینگ با مبلغ کلی پروژه بالغ بر ۳ میلیارد ریال از طرح‌هایی است که شهرداری منطقه چهار در حال اجراست.

شهردار منطقه چهار شیراز دومین و سومین طرح در دست اجرا را بهسازی و مرمت بوستان‌های سطح منطقه با مبلغ قرارداد بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال در بوستان ایرانی و پوربیرک وسیاحتگر خبر داد.

او گفت: هدف از اجرای این طرح رفع نازیبایی بصری و بهسازی کف فرش و رفع موارد فنی در پارک‌های سطح منطقه و همچنین اجرای رمپ جهت عبور و مرور معلولین و کم توان‌ها و تسهیل در عبور شهروندان است.

اسدزاده گفت: اجرای فضای مناسب جهت گذراندن اوقات خانواده‌ها و تشویق خانواده‌ها در استفاده از محیط پارک و کمک به تحکیم خانواده‌ها از دیگر موضوعات مورد توجه در اجرای این طرح‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار