مجید واشقانی: اسرائیل توانایی موشک‌های ایران را دید

واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به عملیات وعده صادق گفت: برخی، سال‌ها برد موشک‌ها و پهپاد‌های ما را زیر سوال می‌بردند، اما حالا دیدند که اینها چگونه می‌توانند به رژیم صهیونیستی برسند.

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حمله تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله ایران به اسرائیل لازم و درست بود. من هم مخالف جنگ هستم، اما در برخی زمان‌ها شرایط به جایی می‌رسد که چاره‌ای جز اینگونه واکنش نشان دادن باقی نمی‌ماند.

وی افزود: سال‌ها گفتند که ایران هیچ چیز نمی‌تواند بسازد و این موشک‌ها هم حلبی و فتوشاپ هستند و با این سخنان ایران را مورد تمسخر قرار می‌دادند؛ حالا دیشب دیدند که واقعی بود.

واشقانی با تاکید بر اینکه امنیت ملی در اولویت تصمیمات هر کشوری است، تصریح کرد: برخی، سال‌ها برد موشک‌ها و پهپاد‌های ما را زیر سوال می‌بردند، اما حالا دیدند که اینها چگونه می‌تواند به رژیم صهیونیستی برسند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اگر دیشب حتی یک موش هم در بیابان کشته می‌شد ایران پیامش را رسانده بود، اما ما که نمی‌خواستیم تلفاتی داشته باشد. این‌ها سال‌ها گفتند که ما گنبد آهنینی داریم که حتی مگس از داخل آن رد نمی‌شود، اما دیشب دیدند که پهپاد‌های ما یکی یکی رد شدند.

وی خاطرنشان کرد: من صد در صد می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد یعنی برایم غیر منتظره نبود و خدا را شکر موشک‌های ما توانستند از گنبد آهنینی که سال‌ها از آن افسانه‌ها ساخته بودند، عبور کنند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
زنده باد ایرانی وطن پرست،هنرمند تون عالی هست ،و دیدگاه سیاسی تون هم عالی هست .ما شیعه علی هستیم‌.یا هر دینی اللی دیگر در ایران ،از پیشرفت و قدرت ایران خوشحالیم.شما هم ارزش خود رو پیش یک ملت یک‌ کشور یک پرچم و یک دنیا که چشم بسته روجنایات فرقه صهیونیست داشتید ،،حق و باطل رو و وطن‌پرستی و دفاع از کشور و سرباز وطن نباید اجازه داد دشمن قاطی و اون چ خود میخاد مردم وودنیا ببینه،،زنده باشید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
واشقانی همیشه خوبی ،ممنون که با مردمت هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
مجید واشقانی عاشق وطن و مردم کشورشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آدم حسابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دمتش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
آدم حسابی
Netherlands (Kingdom of the)
مهسا
۰۰:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خیلی خوب گفتید آقای واشقانی
با شما موافقیم??
ایران زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۱۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
خودتون خنده تون نمی گیره ازین تبلیغات سفارشی و مسخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
حیف اسمت برای تو به جای مصطفی بزار بی وجود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سایبری موساد ببند دهنتو.کسی که از کشورش ،مردمش،سرباز وطنش تمجید میکنه لیاقت یک تقدیر داره،،همجا دنیا کم کسری هست،برو لوس آنجلس ببین چه وضعه،برو جاهای دیگه دنیا تا بفهمی ایران وطن مون چقدرم هم مردمش هم خاک این کشور اهورایی وپرودگار چقدر توش نعمت،محبت،نجابت،همیاری،عشق،خانواده ،هست.ایران اسلامی و وطن بزرگان زیادی بوده،
آخرین اخبار