باشگاه خبرنگاران جوان - روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۳ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتیهای تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.
نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: کنترل هوشمند تنگه هرمز پس از شدت ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است.
عوارض هم گرفتن؟؟
تا آزادی تمام پولهای بلوکه شد فعلا نباید هیچ کشتی عبور. کند.
کشتی کشورهایی که پولهای ایران را بلوکه کردن را توقیف تا پولها آزاد بشه .
از این به بعد هرکشوری تحریم کرد عبورش را از تنگه هرمز ممنوع یا عوارض آن را ۱۰۰ برابر کنید.
خدا پشت پناهیان