معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نوشت: اظهارات بی‌اساس و جنجالی یک جوان جویای نام درباره مواضع ‎رئیس جمهور را نباید جدی گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - سیدمهدی طباطبایی امروز شنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اظهارات بی‌اساس و جنجالی یک جوان جویای نام درباره مواضع ‎رئیس جمهور را نباید جدی گرفت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: رفتار‌های کودکانه چند عنصر اشتباهی نباید منجر به تثبیت این گزاره نادرست شود که جوانان ظرفیت نقش‌آفرینی در اداره کشور را ندارند. ایران مملو از جوانان فکوری است که فرصت مدیریت عالی نیافته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر شهیدان
۰۱:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۵
نه به تفرقه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۵
تو خودت جویای نامی ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
هرچی گفته درست گفته کاملا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
مردم ایران مگه در شبکه ایکس هستند برای ما حرف میزنه یا برای خارجی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
بنده خدا این کاره نیست چرا اینقدر اصرار دارید خلاف این نشان بدهید...شما با کارها حرف ها برخورد ایشان تو سفرهای خارجی یعنی شما هر طور نگاه کنید این آقا این کاره نیست...آدم خوبی هست ولی ریس جمهور خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
اتفاقاً باید اظهارات ناپخته. و تفرقه افکن را باید در این برهه زمانی جدی گرفت. اینها نیروهای فدایی گروه تبهکار ترامپ و بی بی در داخل کشور و به ظاهر دلسوز کشور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
موضع رییس جمهور که در مقابل مذاکرات موضع دولت روحانی هست شواهد هم این را نشون میده. اگه تغییری کرده در مذاکره و سازش مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
داغونمون شدیم هر چی سریع تر سلاح هسته ای رونمایی کنید با سلاح هسته ای تمام توافقات امریکا قبول میکنه باشگاه خبرنگاران اگر قدرتش دارید مسئولین تحت فشار قرار دهید سلاح اتمی ساخت و رونمایی کنند من یکی توافق نمیخوام با امریکا، ولی سلاح هسته ای میخوام نگران نباشید من پولدارو جیره خوار نیستم برای امنیت مردم ایران باید سلاح هسته ای ساخت و رونمایی شودمنتشرکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
کی بوده چی گفته مگه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۵
رییس جمهور که موضعش سازش و مذاکره هست. بعد از جنگ دوازده روزه گفته بود اگه هسته ای را بسازیم دوباره میاد می‌زنن خراب می‌کنه. اگه چیز اضافه ای هست بگید ؟
آخرین اخبار