وزیر کشور لیبی درگیری های دیروز را تشریح کرد

وزیر کشور لیبی به تشریح درگیری های روز گذشته پرداخت و برخی شایعات را در این خصوص تکذیب کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، فوزی عبدالعال روز دوشنبه اعلام کرد عاملان حمله بنی ولید واقع در 170 کیلومتری طرابلس طرفداران معمر قذافی نبوده اند.

عبدالعال با تایید خبر کشته شدن پنج نفر در خشونت های بنی ولید، اعلام کرد ما اطلاعاتی در اختیار داریم که نشان می دهد در میان ساکنان این شهر مشکلات داخلی وجود دارد و علت خشونت هایی که روی داده، همین مشکلات بوده است.

عبدالعال افزود: این خشونت ها با مسائل مربوط به جبران خسارت کسانی که از جنگ متضرر شده اند در ارتباط بوده است و در این باره بین دو طرف از ساکنان شهر اختلافاتی وجود دارد.

وی همچنین گفت: خبرهایی که از داخل شهر به دست ما رسیده است، به وجود پرچم های سبز یا هیچ چیز دیگری که با رژیم قذافی ارتباطی داشته باشد، اشاره نکرده است.

 

عبدالعال همچنین خاطر نشان کرد امیدوارم انقلابیون به اطلاعاتی که از سوی برخی رسانه ها پخش می شود، توجهی نکنند و صبر کنند تا بیانیه ای رسمی در این باره منتشر شود.

وزیر دفاع لیبی هم اعلام کرد درگیری ها در شهر بنی ولید به علت اختلافات محلی بوده است و خبر تسلط هواداران قذافی بر بنی ولید صحت ندارد. اسامه جویلی افزد:هم اکنون درگیری ها در بنی ولید کنترل شده است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار