به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از
پايگاه خبري فرانس 24؛ بررسي هاي سازمان تبليغات ديجيتالي اعلام كرده، حدود 5
ميليارد و 300 ميليون دلار در سال 2011 براي تبليغات موبايل هزينه شده است.
براين اساس ، منطقه آسيا و اقيانوسيه 35.9 درصد، آمريكاي شمالي 31.4 درصد و اروپا 25.9 درصد از درآمد جهاني تبليغات موبايل را بدست آورده اند.
در اين ميان ، آمريكاي لاتين با 3.5 درصد، آفريقا و خاورميانه با 3.2 درصد ، در رتبه هاي بعدي قرار دارند.
در اين گزارش آمده است ، تبليغات ديجيتالي موبايل شامل بخشهاي مرتبط با جستجو، آگهي و پيام كوتاه بوده است.