چهار جایزه برای روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران در آیین پایانی این جشنواره که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست در رشته های انتشارات، تبليغات، ارتباطات رسانه اي و ايده هاي برتر حایز رتبه شود.

در اين رقابت كه در بين مجموعه سازمان هاي تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و در ميان بيش از 2هزار و 600  اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره به انجام رسيد رتبه نخست در رشته ايده هاي برتر، رتبه دوم در رشته تبليغات، رتبه سوم در رشته ارتباطات رسانه اي و رتبه سوم در رشته انتشارات از آن روابط عمومي سازمان توسعه تجارت ايران شد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران این جوایز را حاصل دانش محوری، برنامه محوری و روح همکاری و تعامل برون و درون سازمانی در فعالیت های روابط عمومی این سازمان دانست.

حمید کارگر افزود: روابط عمومی بیش از هر چیز برای کامیابی در مسیر دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است نیاز به خودباوری دارد.

وي افزود: وقتی این باور به خود در کنار دانش و تجربه قرار گیرد و هنر و مهارت ارتباطی نیز با آن عجین شود، می تواند دیگران را نیز به باور داشتن وادار کند.

كارگر در ادامه تاکید کرد: در کنار همه آموزه هایی مانند داشتن دانش، مهارت، تجربه و... باید خود را باور داشت و در مسیر اثبات خود به مدیران، رسانه ها و مخاطبان تلاش کرد.