خدمات پس از فروش در گردونه ي بي اعتمادي
صفري كارشناس خدمات پس از فروش كالا در  گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: امانت داري وصداق دو اصل محل در بحث خدمات پس از فروش كالاست.

وي با بيان اينكه مشكل كالا بايد صادقانه با مشتري مطرح شود افزود: در نهايت مشکل كالا بايد براساس كيفيت كه مشتري مي خواهد برطرف شود كه اين امر كمتر اتفاق مي افتد.

صفري در ادامه تصريح كرد: تركيب علم و عمل نيز از ديگر حلقه هاي خدمات پس از فروش است.

اين كارشناس اظهار داشت: متأسفانه در واحدهاي خدمات پس از فروش دربعضي موارد بدون اينكه تشخيص درست دهند از شيوه آزمون و خطا پيدا كردن ايراد كالا استفاده مي شود.

وي درپايان خاطرنشان كرد: خدمات پس از فروش درسطح جامعه با كمي بي اعتمادي همراه است. /ک