همراه با لحظه هاي عاشقانه مازيار فلاحي در كنسرتش؛
حضور مازيار فلاحي در فصل سوم "قلب يخي"
به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت مازيار فلاحي در تالار شهيدان نژاد فلاح كرج، اين خواننده خوش صداي كشورمان با اجراي قطعه ماندگار "دروغه" روي صحنه حاضر و با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شد.
قطعه "مجنوب ليلي" دومين اثري بود كه در شب خاطره انگيز بيست و چهارم شهريور توسط مازيار فلاحي براي طرفدارانش اجرا شد كه در اين قطعه داوود جعفري نوازنده چيره دست و نابيناي آكاردئون، درخشش ويژه اي داشت.
پس از اجراي قطعه دلنشين "صداي بارون" مازيار فلاحي در رابطه با فصل سوم سريال "قلب يخي" توضيحاتي را به مخاطبان خود ارائه داد.
خواننده خوش صداي موسيقي پاپ كشورمان در اين رابطه گفت: فصل سوم اين سريال كليد خورده و به غير از من كه در فصل اول و دوم اين اثر هم حضور داشتم كليه بازيگران تغيير كرده اند كه از جمله بازيگران جديد مي‌توان به رضا كيانيان، مهران مديري، هديه تهراني و رضا عطاران اشاره كرد و من اين سريال را دوست داشتم و دارم وگرنه وارد آن نمي شدم.
فلاحي همچنين ادامه داد: در فصل سوم اين سريال موسيقي جزئي اصلي از اين اثر به شمار مي‌رود.
قطعه قلب يخي چهارمين اثر ريمكيليس قطعه لحظه ها پنجمين اثري بود كه مازيار فلاحي پيش از اجرا آن را به هواداران خود تقديم كرد و گفت: اين قطعه را تقديم مي‌كنم به همه شما كه دوستتان دارم و در دسته آهنگ هايم به ميزاني عنوان دوستت دارم وجود دارد كه شايد با اين عناوين بتوانم تنها جواب گوشه اي از محبت شما را بدهم.
مازيار فلاحي در بخشي از كنسرت خود اشاره اي به اين نكته داشت كه تمامي نوازندگان گروه وي، در دوران قبل ساكن كرج بوده‌ اند و برخي از آن ها نيز هم اكنون ساكن اين شهر هستند همانند داوود جعفري نوازنده آكاردئون كه ليسانس و فوق ليسانس موسيقي اش را با رتبه نخست، از دانشگاه هنر كرج دريافت كرده است.
قطعه هايي چون تو رو دوست دارم با درخشش ويژه شايان مجيدي نوازنده گيتار الكتريك، روياي واقعي ريميكليس صداي خسته با درخشش نويد اسكندر و پژمان فرهمند، لحظه ها، لحظه ديدار، خدايا، خيال به صورت اسلو و ريميكلس، لعنت به من تيتراژ فيلم سينمايي نامزد آمريكايي من ، دلم گرفته و اجراي مجدد قطعه دروغه نيز از ساير بخشهاي اين كنسرت به يادماندني بود.
مازيار فلاحي خواننده اي است كه ضمن برخورداري از رابطه اي صميمانه با نوازندگان گروه خود، در كنسرت هاي خود براي آنها همچنين احترام ويژه اي قائل مي شود كه اين موضوع را مي‌توان از معرفي تك  تك نوازندگان به صورت كامل و اختصاص زمان به آنها براي معرفي خود توسط سلوهاي تخصصي خود به راحتي درك كرد.
اين خواننده جوان كشورمان يوسف كرمي و همچنين آيلين ارجمند استاد گيتار خود و پدرام جلالي خواننده و آهنگساز را به عنوان ميهمانان ويژه خود معرفي كرد.
مازيار فلاحي قطعه دروغه را براي دومين بار و به عنوان پايان بخش اجراي خود به همه كساني تقديم كرد كه اكنون بين ما نيستند اما ياد و خاطره شان با ما همراه است و به صراحت اعلام كرد اين اثر را به پدر عزيزم تقديم مي‌كنم كه سال 1371 او را از دست دادم اما حضورش را اينجا و در كنارم به خوبي احساس مي‌كنم.
اعضاي اركستر حرفه اي مازيار فلاحي را سينا كوبايي نوازنده كيبورد يك، داوود جعفري آكاردئون، ميلاد نودست گيتار اسپانيش، ميلاد جوزي گيتارباس، نويد اسكندر كيبورد 2، شايان مجيدي گيتار الكتريك، آشور مراديان درامز، پژمان فرهمند پركاشن و ناصر پورحسيني نوازنده فلوت تشكيل مي‌دهند./ي2